15.5.09

vatka kabusu

eve dönmeden önce bodrumda bi turalayım dedim A'da geldi.gezerken ne göreyim? birkaç hatun yardım baabında 2.el eşyalar satıyolar,bi eşeleneyim dedim,arkadaşım otele döndü bende balıklama olarak 2.el pazarına daldım.güzel küpeler,broşlar,şal ve 80lerden kalma terzi dikimi bir elbise(parti dres) aldım.ne kadar mı ödedim,5,50tl yazıp seni alık bakışlarla burda bırakıyorum.
neyse eve geldim,aklama,temizlik ve dezenfektanlardan sonra elbiseyi bi deniyim dedim.(kumaş hassas,fermuarı nazikçe çek şekerim) B bunu giymemek üzre aldın heralde dedi. tabi canım aa zaten şurasını şöyle yaparım,burasını keserim filan diyerek kurtulmaya çalıştım ama en sonunda müzeye konması için çerçeveletmeye ikna oldum.

ben demedim mi bizi bu vatkalar bozar diye...
~~
E magnet koleksiyonu yapmak istediğini söyleyince pek hoşuma gitti.ben de gittiğim,denişik yerlerden ona magnetler alıcam.dün 1 tane bodrumdan aldım bile.
~~
bende bulduğum bütün cins gözlükleri aldığım ve birçoğunu takamayacağımı anladığım için koleksiyonunu yapmaya karar verdim.aynı şekilde topladığım rozetlerin hepsini yakama takmaya çalışınca biraz abarttığımı düşünerekten rozetlerin de koleksiyonunu yapıyorum.
öhö öhöö! yani gözüne filan çarpar ya bi yerde görürsün bizim peony sever tam peony'lik dersen kendine engel olma al soora da bana ver.
keh keh

yüzsüz müyüm nedir

Hiç yorum yok: