14.5.09

back

gümbette 2 günlük eğlenceli,keyifli,kısa ama dopdolu bir tatil yaptım.
dün L'nin doğum günüydü
koccaman sex on the beach,ımmm (hemi de beleşş)


30 yaş yolun yarısına yaklaştın kızım.. ben 30'unu sabırsızlıkla bekleyenlerdenim. evet biraz tuhaf olabilir :) o zamana kadar daha çok kitap okumuş,daha güzel yerler görmüş,daha bi güzelleşmiş bir kadın olucam,olgun ve dolgun hehehe
salı akşamı sex on dı biç'leri fazla karıştırmışım,öğğğ bööğğ fasıllarından sonra ancak uyuyabilmişim.kızlar geceden süslemişler odayı,sabah uyanıp görünce benim için yapmışlar gibi sevindim resmen. L'de çok mutlu oldu tabi.
hadi gene iyisiniz herkese benden salamlı omlet çek bakalımm. ama ben kokusunu duyunca yiyemedim malesef.çok pis boğazımdır aslında haa,atlamayalım yani
bilenler bilir..
nasıl iştahla yemek yerim,ayy böyle tadını çıkarırım.hızlı değil yavaş ama keyfini çıkarırım.
karnım acıktı bak şindi.


Hiç yorum yok: