25.2.10

2010 İstanbul moda haritası

Bugün telefonumun  kıpır kıpır  ''jai ho'' çalışıyla uyandım. Canım arkadaşım E. arıyordu; efendim E. diye açtım,  Vogue'u aldım dedi!!!!!!!!!!!!! neeeee???? Şaka mı yapıyosun kızıııım fılan oldoooomm!!!! hemen uykum açıldı, bi çığlık bir kıyamet, yüzümde kocaman bir gülücük ve şaşkınlıkla kalktım yataktan. B. 'ye bi sarıldım bi sarıldımm, o da benimle sevindi(çünkü o da üzgündü bu vogue yüzünden). :) Caaanım yurdumdan gelirken getirdiğim sucuk, ezine peyniri ve ananemin yaptığı muhteşem zeytinlerle süpper bi kahvaltı hazırladım. Bu arada bugün tatil günü.
Ne kadar mutlu olduğumu sana anlatamam blogcum...!!!!!!
Kelimelerin kifayetsiz kalması bu olsa gerek :)
***
Türkiye'ye gitmeden önce alışverişe ve gezmeye o kadar konsantre olmuştum ki, bu yazımda bahsettiğim krokileri,haritaları hazırlamıştım. Ama öyle basit bir çalışma değildi. İstanbul'dan Libya'ya döneceğim gün  artık ihtiyacım yok diyerek o dökümanları çöpe fırlatmıştım(atmasaydım fotoğraflayıp koyardım). Dergi alışverişimi en son güne saklamıştım, çünkü Türkiye'deyken bakmaya imkanım olmayacaktı ve olmadı da aslında. Libya'ya dönüş uçağında ELLE dergisini karıştırırken işte bunlarla karşılaştım ve şok oldum. ELLE benim ihtiyacım olan kroki ve haritaları benim için hazırlamış zaten.Ben boşuna bunlarla zaman harcamışım dicem ama sevdiğiniz can attığınız bir konuda araştırma yapmak,bilgilenmek ve hazırlanmak apayrı bir keyif. :) Ama ben dergileri herşey bittikten sonra aldığım için biraz geç kaldım. İstanbul'dayken kaldığım arkadaşım S. şimdi bu haritaları görünce eminim çok gülecek :)




Yakından görmek için resme tıklayın.

5 yorum:

Koray Caner dedi ki...

Aman iyi bari sevindim içime dert olmuştu :)) Ama fazla alma konusunda şöyle bir şey söyleyeyim sana, o sıranın önlerinde yapılan numara pazarlıklarına şahit olsan korkardın :)insan 1den fazla alında tüm dünyaya ihanet etmiş gibi hissediyor :)

vintage peony dedi ki...

hadi yaa... :( Dün tarih yazılmış orada resmen.
Sen de meşhur oldun ehuehueheu
eh 2 nolu sende tabi ;)

Matissera dedi ki...

Çok sevindim senin adına vintagecımm!! ne kadar sürpriz olmuşş...
şu haritalara da bayıldım ben de giderken lazım olacak ;)

Unknown dedi ki...

oh ya.. negzel krokiler.. bunlar çok işe yarar çok!
öpüldünüz! ^_^

vintage peony dedi ki...

matimm sağol ben de çok sevinçliyim :)
hande bunlarsız gitmeyin istanbula şekercimmm :)