3.2.10

gitcem,görcem,buluşcam,yicem,içcem!



Türkiye'ye geleceğim için acaip heyecanlıyım..
Ama bir yandan da sevgilimden ayrılıyorum diye içim buruk..
*
Habire plan, program, to do listler karalıyorum. nerelerde neler var bakıyorum, haritalara bile baktım uzunca bi süre :)
Yapmak istediğim o kadar çok şey var ki..
Hepsini birkaç güne sığdırmaya çalışıyorum.
*
 Pazar ve pazartesi İstanbul'u arşın arşın gezip,
 Salı günü İzmir'e gideceğim.
 Çarşamba Sevinç'te blogger arkadaşlarla buluşup,
 Perşembe tekrar İstanbul'a, İstanbul'dan Tripoli'ye.
 Cuma ise sevgilimin yanında olacağım!!!!

ayhh çok yoğun bir program gibi  :)
ama;
Birşeyden eminim, Herşey harika olacak!!!

6 yorum:

noraashira dedi ki...

aaaa bu kadarcık mı?

Unknown dedi ki...

e pazar burdaymışsın ??
istteki kapılar unutuldu bakıyorum direk izmir buluşmasına odaklanılmış:)!

chunlibeauty dedi ki...

şimdiden iyi eglenceler dilerim :) cok yogun bir hafta seni bekliyor olucak :)

vintage peony dedi ki...

nora: bu kadarcıık :(

modaerator: unuturmuyum şeker :)
bünyem kaldırmaz diye İstanbul bloggers operasyonuna girişmedim :)
aklımı çeliyosun bak şimdi,
hımmm pts için ufak bişi yapsak mı napsak yaw
ama gezmeli olsun ehehehe

chunli: teşekkürler :)

Matissera dedi ki...

vintagecım dolu dolu geçicek günlerin ne güzel, bu arada İstanbul'da Galata'ya, Beyoğlu'nda Dogzstar' a Building'e, Terkos pasajına, Casette'de ki cici ayakkabılara, bakmadan gelme emi?
>.<

vintage peony dedi ki...

mati: giderim kuzuuum merak etme :))