20.11.09

sabah

Günaydın!!!!!!

Eğlenceli bir garden party'nin harika sabahında,masamda oturmuş internetten gazeteleri okurken bir yandan da kahvemi içiyorum.. Uzun bir süredir Sabah gazetesini internetten okumuyorum. Malumunuz taraflı olduğu için..
ipod kazanın linkine tıkladım. Anladığım kadarıyla oyun şöyle haberlere tıklayarak puan topluyorsun. sırf sayfalara ve haberlere çok tıklansın diye bir de böyle yarışma düzenlemişler.

~~

Aklıma gelmişken yaklaşık 2 ay önce kuzenim A. dolayısıyla tanıştığım bir kız vardı. Havadan sudan muhabbetler ederken daha önce Ülker'de dağıtım görevlisi olarak çalıştığını öğrendim. Tabi ben de hemen soru bombardımanına tuttum,hatta ilk başlarda Ülker'de çalıştığı için pis pis baktım da.. Ve öğrendim ki Tayyip'in yada ailesinin Ülker şirketiyle hiçbir alakası yokmuş şuanda. Ama yıllar önce yani yaklaşık 10 küsur yıl önce bir bayiilik mi almışlar ülkerden.. Benim yıllardır inandığım kendi yargılarım, bir yandan kızın 'hayır bi bağlantıları yok' savunmaları ve halaa 'yok yok çalışanları da böyle kandırıyorlardır,koca bir yalandır' diye çıkışmalarım sonucunda olayı tatlıya bağladık.

İnandım kıza işte,zaten Ülker'in neredeyse tüm ürünleri çok kaliteli,nestle alacağıma Ülker alırım. (Libya'da bulursam alırım demek istedim )

Hatta size bir sır vereyim yeri gelmişken;
hani ülker şöyle böyle hödö hödö almam ben o markayı diyerek sessiz protesto yapıyoruz ya,marketteki ülker ürünlerini es geçip Eti'lere saldırıyoruz ya..... Eti'nin %50 hissesi de Ülker'inmiş hahaha :D
Hani diyelim ki yukarıda bahsettiğim kızı şirkette kandırmışlar, buna ne demeli peki??
Kızın yukarıdaki açıklamasını *Eti'nin %50 hissesi de Ülker'inmiş* duyduğum anda bende böyle afallamıştım ve azıcık da çaresiz hissetmiştim..
~~
O kadar yazının ardından GDO muhabbetine hiç girmeyeyim en iyisi sabah sabah tadımızı kaçırmayalım ama, Hürriyet gazetesinin internet sitesinde GDO istemiyoruz filan gibi birşey vardı tıkladım. Ad-Soyad bilmem ne.. Bir de açıklama yazın kutusu vardı bende tam hatırlamıyorum ama şöyle birşeyler yazmıştım..
'Bizi zehirlemeyin, bizi rahat bırakın yeter' gibisindendi işte. Yazdıktan sonra kendime çooook gülmüştüm tabi :) :)

Hiç yorum yok: