20.11.09

kuaför

Geçtiğimiz çarşamba günü ofisteki Filistin'li bir bayandan bize kuaföre götürebilir mi diye rica ettim. Sağolsun o da kırmadı beni. Ofisteki ve aile lojmanlarında yaşayan mühendis eşlerini organize ettim.
O gün de tesadüf Genel Müdür buradaydı. Geç kalacağım ya da planın iptal olacağı korkusuyla kara kara düşünürken, 6.30ta paydos ettim ve yola çıktık..
Yarım saat sonra vardık.Tabelasında arapça kuaför filan yazıyor herhalde.. Dışarıdan içerisi kesinlikle görünmüyor, kapıyı önce bir parmak kadar açıp kimin geldiğini ya da ne istediğini sorup öyle içeri alıyorlar. İçerisini görünce dükkanın yeni olduğunu anlıyorsunuz. Biraz kalabalık,telaşlı.. Meğer gelin varmış. Gelin başka bir odadan çıkıyor, şaşaalı gelinliğiyle; kaşlar incecik yay gibi,gözler-yanaklar boyalı esmer barbie bebek gibi :)

Arkadaşlarımı tek tek çağırdılar kaşlarını almak için,ben de kaşlarımı aldırmak için oturuyorum neyse.. İnceltmesinler diye Filistin'li arkadaş R'ye söylüyorum ingilizce o da arapça söylüyor. Çok güzel aldı kaşlarımı.. Hatta aynaya baktığımda hayatımdaki en iyi kaşımı görüyorum diyebilirim..

Makyaj ve kaş konusunda çok yetenekli olduklarını keşfettim.. Makyaj her ne kadar ağır ve fazla abartılı olsa da çok başarılılar kuşkusuz.! Biz böyle makyajları genelde defilelerde ya da şovlarda görüyoruz. Normalde başları kapalı ama bir arkadaşım düğüne gidip çektiği fotoğrafları bana gösterdi. Ammaaann dekoltelerrr,saçlar-başlar,ayakkabılarrr bir süs bir püs,parıltı,şıkırtı,al-pul!!!
Daha sayacak bir şey kalmadı herhalde,çünkü abartmıyorum çok süslüler..

Kuaförde ya da dışarıda fotoğraf çekmek yasak olmasaydı da çektiğim kareleri burada paylaşabilseydim.. ama yassak!

Hiç yorum yok: