23.6.09

vintage lovers


pazar günü cunda'dan izmire geçtik. Aile ziyaretleri vs. sonrasında bir de düğün merasimi vardı.
velhasıl çok yorulduk,gece arkadaşlarda 4e kadar oturunca sabahın 6.30unda kalkmak ölümdü resmen.
yollara vurduk kendimizi.
oooh B arabayı kullanırken ben horlamaya başladım bile.Benzinlikte durup kendine kahve ve yanında püsküüt filan poşetini bana uzattı. atıştır filan diyo ben ıııhh modunda uyku halime geri dönmeye çalışıyodum. baktı bende tık yok,bişeyler ver de yiyelim deyince,hafiften uyanıp onu beslemeye yeltendim. gözümün teki kapalı poşeti yokluyorum.
aaa bi baktım göksel'in sidisi :) çığlık,gürültü koptu!! uyku filan kalmadı.
dinlerken mest olduk,eskilere gidiverdik...
~~
ardından bi itiraf geldi ki beni benden aldı!!
kavgalarımızın arasında bir daha vintage kelimesini duymak bile istemiyorum diyen B, bende vintıcçı oldum galiba dedi.
öhö öhöö dedim
yola gel dedim
vintage zaten hayatımızın bir parçası dedim!!

1 yorum:

hanimish dedi ki...

ojeye bayıldım!!! renk süper, marka ve renk nedir?