23.6.09

maxi

moda bloklarında bas bas bağırdıkları,çeşit çeşit fotoğraflarını koydukları maxi elbiseleri çok beğeniyorum.
hatta geçen sene balayı alışverişinde bershka'dan bir tane edinmiştim.
aması var;
elbiseler uzunca,mecburen dekolteyi yakaya koyuyorlar. eh o apaçık yakayı öyle giyemeyecein için ille basic bir şey giymen gerekiyor.bende kat kat sevemediğimden almıyorum.
aldığımı da rahat giyemiyorum
~~
moda türkiye sitesini uzun zamandır takip ediyorum
hatta geçen kış istanbula B'nin iş seyahati dolayısıyla gittiğimizde ben yalnız başıma nişantaşı sokaklarını arşınlarken benim de fotomu çekip siteye eklemişlerdi. çok sevindirik olmuştum.
neyse işte.
hatunlarınların tarzına,kombinlerin vs fikir almak için sürekli bakarım.
eski fotoğrafla yenileri arasında büyük farklar oluşmuş yani şöyle; son zamanlardaki giyim tarzları çok özgün. giyim konusunda hatunların kendini tarzını tanıması ve oluşturması hoşuma gidiyor.

Hiç yorum yok: