30.5.09

kıvır kıvır kıvırcıkk

bir kuaför hikayem vardı ki dillere destandı,tamam onu duymayan kalmadı.zor müşteriyim,kuaförler tarafından 'ay mayaktır o'diye de bilinirim..
yaklaşık 5yıl kadar önce bir arkadaşımın çok övdüğü philips'in saç düzleştiricisini denemiştim,çok beğenmiştim. maaşımı alınca koşa koşa gidip bir tane edinmiştim. eh insan doyumsuzdur (özellikle de bayanlar).
zamanla düzleştirmekten gına gelince saç maşalarına taktım. dedim; bir saç maşam olsa da döndüre döndüre kıvırsam,kıvırcık olsam. bekledim.. gözlem yaptım saçlarına kıvırıcık yapan kızların peşlerine takılıp,soruşturuyordum,ama genelde kuaförde yaptırıyordu. velhasıl efenim;9mayısta teknosada philips'in iri bir maşasını bulunca,satıcı arkadaşlara denemek istediğimi söyledim eh işte olmuştu ama fiyatı 49.00 gibi bişey olduğu için satın aldım. malesef evde tekrar deneyince hüsran oldu.iade etmek için gittiğimde prosedürlerin değiştiğini iade işlemlerinin kalktığını söylediler fakat ben tabikide muaf değildim.bgn iade çekimi verdiler bende reyonlardaki maşalara tekrar göz atarken rowenta'nın hem düzleştiren hemide kıvıran makinesini aldııııııımm. harika bişey,çok güzel şekil veriyor çünkü watt'ı çok yüksek!
iri dalgalarla kıvır kıvır kıvırcık oldummm!!!!!
acil tavsiye ederim,tükenmeden diye promosyon da yaparım be.

Hiç yorum yok: