26.5.09

izmir kızları geyikleri



iyi bir uyku,harika bir kahvaltı ve keyif kahvesi daha ne isteyeyim.. uzun zamandır aklımda olan ve söz etmek istediğim bir konudan bahsetmek istiyorum.
izmir'in kızları çok güzeldir,bakımlıdır şöyledir böyledir geyiklerini bırakın artık!hatunları poh pohlayıp gaza getiriyorlar,havalarından yanlarına yaklaşılmıyor.
alsancakta gezinirken kafanı kaldırıp biraz baksanız,bütün kızların aynı şekilde giyindiğini,aynı saçı,makyajı yaptığını,aynı ağdalı konuşma biçimlerini yani birbirlerinin kopyası olduklarını görebilirsiniz. bu mudur 'izmirin kızları' sıfatı. ben bir izmir doğumlu ve izmirde yaşamış birisi olarak kesinlikle bu genellemenin içinde olmak istemem doğrusu. kendine güvenen ve kendini yetiştirmiş olan her bayan zaten kendisine bakmayı da bilir!!

not: bu yazı izmirdeki kızları gaza getiren pohpohçulara ithafen yazılmıştır stop.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

valla tebrik ediyorum ve sonuna kadar katılıyorum..benim de oldukça iğreti olduğum bi konu..memleketten soğuturlar adamı..aynı konuda yazım için ;

http://jas-minny.blogspot.com/2010/02/aaah-izmir-izmir.html

okumanı isterim;)
görüşmek üzere..