22.4.10

the cranberries


Ciğerimin köşesi bi gruptur The Cranberries.. Ortaokulda herkesin dilinde ''Zombie'' dolanırdı. Arkadaşım İrem'de ''no need to argue'' albümü vardı. Milyon kez dinlemiştik, kaset vardı o zaman, beğendiğimiz şarkıyı, teyipteki geri düğmesine basıp, tekrar dinlerdik. Saçlarımız Dolores'in ki kadar kısaydı. Hergün birlikte gezer-tozardık İrem'le, o bizde kalırdı, ben onlarda. Annelerimizi de tanıştırmıştık, onlar da iyi anlaşmışlardı. Sohbet, muhabbet gırla tabi..
 Cuma günleri mutlaka sabahlamamız gerekirdi, sade kahvemizle, buz gibi soğuk havada balkonda otururduk. Gizli gizli sigara içerdik.. Benim hep uykum gelirdi, İrem bana kızardı, gene sabaha kadar dayanamadım diye :P Orta okul da bitti, lise de. Neredeyse 10 yıl geçmiş....

Bu sabah gazetede The Cranberries'in 22 TEMMUZda İstanbul'da, 23 TEMMUZda da Çeşme'de konserinin olduğunu duyunca işte bu anılarım depreşiverdi...

En sevdiğim şarkılarından biri de linger, isterseniz bu linkten dinleyebilirsiniz.

4 yorum:

SWL dedi ki...

senelerdir dinledim halada bıkmadan dinlerim. 'Animal' die bi şarkıları vardır. Hala playlistimin favorileri arasındadır :)

vintage peony dedi ki...

evet Animal Instınct :)

noraashira dedi ki...

Ortaokul takıntım cranberries, çeşmeye geliyorsa farz olur gitmek :)

*STYLEBOOM* dedi ki...

aah ah zombieyi solicez diye az perisan olmamistik kiz arkadaslarimla orgazmik orgazmik:)) severiz yaa gideriz de umarimmm