1.4.10

bugün ne giymedim?

9 yorum:

Allegra'nde dedi ki...

dönüşün pek tiril tiril olmuşş, oh mis! :)

simple present tense dedi ki...

tam senlik hayatım valla çok yakışırdı keşke giyseydiiiinnnn :)

vintage peony dedi ki...

rengi çok hoşuma gitmişti, beğenmenize sevindim. :)

Keşke olsa da giysem yaaf :/

Adsız dedi ki...

bunları da giyince insanın canı çıkartmak istemez hiç :D

pınar gencal dedi ki...

giysiler süpper ama şu chanel bende olaydı iyiydi:))

Meral Erdoğan dedi ki...

bana versen ben giysem :)

sevgiler,

vintage peony dedi ki...

petite* tüm yaz böyle gezebilirm, yani eğer benim olsalardı :)
pınar* ahh o chanel kimin rüyalarını süslemiyor ki...
meral* olsa tükan senin meralciğim :)

Yeliz dedi ki...

bu iki rengin uyumuna bayılıyorum bej yerine pudra tonu da olur hiç farketmez 10 puan verdim:)

vintage peony dedi ki...

yeliz hanımdaaan ten point!! :D