24.3.10

İB (İzmir'li Blogger'lar) yine buluşuyor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kesin tarih: 31 Mart Çarşamba (mayısa kadar bekleyemediler görüyomusun)
Başlangıç saati: 19:00 / 20:00 arası
Bitiş saati: muhabbet bitene kadar (bak bak bak...)
Yer/Mekan: 1888 Bar&Lounge (yok 1888 miş de, launclar gırla...)
Adres: Cumhuriyet Bulvarı No: 248 2.Kordon Alsancak Izmir(kordon ve kıbrıs şehitlerinin arasındaki cadde çaktın?)

''ayhh anlamadım,
 yaa  nerdeydi,
 enee saat kaçtaydı kızım,
 tüh be unuttuk buluşmayı''
 gibi durumlara düşmeyeseniz diye de MATİSSERA 'ya her türlü sorularınızı sorabilirisiniz...

Gördüğünüz gibi İB organizasyonları tam gaz devam ediyor kankardeşlerim.... Maalesef ben Libya'da olduğum için katılamayacağım, dilediğiniz gibi eğlenin diyemicem, çünkü çok kıskanıyoruuuum   :)
Binsekizyüzseksensekiz bar launc cafede oturmuş biralarınızı yudumlarken ilk gözağrımız önceki buluşmamızdaki anılarımızı yağdetmeyi ve çöllerde kavrulan blogger arkardaşınızı yani beni unutmayın emi..
özleyin beniii.......... :)

7 yorum:

burcu d. dedi ki...

:( ben'de izmirli blogger sayilirim ama almanya'da yasiyorum....so, maalesef gelemiyecegim.

bulusmanizdan ve güzel izmir'den bol bol resim bekliyorum!

café recis'in curry'li tavugunu ve salatalarini özledim...:)

Allegra'nde dedi ki...

sen de artık bizden birisin vintagecımm :))

noraashira dedi ki...

kıskanmayın ne olur çalışın sizin de olur :)

vintage peony dedi ki...

burcu d*söyleyeyim de güzel foto çeksinler
alle*evet sizden biriyim :)
nora*kıskanıyorum işte
kıs-kaa-nıı-yoo-ruuum :P

DB JUNK dedi ki...

Ne tatlılar:) İzmir'li değilim ama ben de orada olmak istedim:)

Unknown dedi ki...

ayyy o nası söz arım balım peteğim! seni unutabilig mi biz??
bol bol anılaceksınız!

vintage peony dedi ki...

DB* sen de gitsene :) süper bi organizasyon yapıolar kopucaklar wallahi :D
gutu* gülüm dalım çiçeeem benim, canımsın yıvrim :)