9.3.10

bugün böyleyim



Bugün böyle giyindim. Benzer parçaları polyvore'den seçip kolanj yapıp koydum. Gözünüzde hayal ediverin işte.
*
Ben bu blogu çok seviyorum. Bir ton saçmalıklarımı, atıp tuttuklarımı, kasti imla hatalarımı burada biriktiriyorum. İlerde bakıp çok gülücem, çocuklarıma göstericem. Anneme bak ya, euheuheuhe dicekler, hep beraber gülücez, dalga geçicekler filan. :) mügemmel'in yazısında okuyunca ben de her yıl yazdıklarımı kitap haline getirip saklasam mı diye düşündüm. Bu aralar çok yoğun olduğum için projemi erteliyorum şimdilik ama, postlarımın başı gözü sağken yapıcam bu işi! Çok keyifli olur değil mi?

5 yorum:

*STYLEBOOM* dedi ki...

ben hayal ettim peonycim,cok guzel olmussun cok! kolyene ve blazerine ozellikle bayildim:))

vintage peony dedi ki...

teşekkürler :D

Rh+ dedi ki...

çok güzel bir konsept olmuş :)

s.s.p dedi ki...

bayılıyorum bu şalvar pantolonlara. eminim çok güzel olmuşsunuzdur... (kıskandım ama belli etmiyorum :))

vintage peony dedi ki...

tşk ederim efenim ^_^