18.3.10

1. anniversary

Gözümün bebeği, nurtopu çoocuğum misali blog'umun 1. yaşını kutlamayacağımı sandınız değil miii....
Heheheh hiç unutur muyum.
Türkiye'de olaydım bir ''giveaway'' patlatırdım, herkes bi silkelenip bahar rehavetini ''teyy teyy halay başı'' şeklinde üzerinden atıverirdi.. Ama malesef mümkün değil, hayal kurmayalım.. Şimdi buraya Gö.an özenin resimler&hayaller şarkısı yakışırdı ayrıca..

Neyse diyeceğim şu ki bugün pek keyifliyim 1 yıldır bıkmadan,usanmadan buralarda atıp tutmuşum, savurmuşum resmen..
 Amma velakin beni takiplediğiniz, vakit ayırdığınız, yorumlar yaptığınız ve desteklediğiniz için size çooook teşekkür ederim bloggerz.....

İyi ki varsınız ha :)

Giveaway gönderemesem de size sevgilerimi yolluyorum kankardeşlerim.

Sizleri şu yazımda bahsettiğime benzer bir MARILYN MONROE pop-art portresi ile baş başa bırakıp, huzurlarınızdan ayrılıyorum, yani şimdilik. Korkmayın hemen bir yere gittiğim yok :))

Vintage Peony; bol pop-art'lı ve vintage'lı günler diler....

11 yorum:

Koray Caner dedi ki...

O zaman nice nice yıllara diyelim biz de sana :) iyi ki doğmuş bu blog :)

DB JUNK dedi ki...

Mutlu mutlu yıllar, iyiki varsın:)

Rh+ dedi ki...

Tebrik ederim,ne güzel 1 yıl olmuş seninki, ah ah diyorum yolun başında bir blog sahibesi olarak:))
güzel yazılarının devamını diliyorum,sevgiler...

Beetle dedi ki...

e bize de nice yillara demek duser:) sevgiler:)

Matissera dedi ki...

keşke daha önce tanışsaymışım bu blogla kutlarım 1. yaşını vintageım
marilyn de çok hoş olmuş ;)

Jaensue dedi ki...

E nice nice senelereeee:)

simple present tense dedi ki...

laaa laaa laaaa alalalalaa:)
nice mutlu yıllara hayatım..blogunla sana nice mutlu yıllara...

Unknown dedi ki...

vintçimm yavrucumm.
oldu mu anam 1 sene vay vay.
yaşlanıyoruz yahu pırrr diye geçiyor zaman.
iyi ki doğmuş blogceğizin.
iyi blogcu olmuşsun sen de canım.

nora dedi ki...

Tebrikleeeeerrr !!! Daha uzuuuuun yıllar yazman dileğiyle şekerim :D

vintage peony dedi ki...

çok mutlu ettiniz beni yaf!
çok teşekkür ederim..
love you all...

Unknown dedi ki...

anaa hayırlı olsun gız! yeni görüyom öküzlüğümden.. affeyle! bizlere de nasip kısmet vb. olsun eyi mi? öperim blogundan :D