17.2.10

lancome



Göz altı morlukları hepimizin kabusudur ve bu konuda birçok kapatıcı bizi tatmin edemez.Kapatıcılığı yeterli gelmez veya topaklanma yapabilir.
Lancome Effacernes göz altı kapatıcısını bana çok sevdiğim bir arkadaşım tavsiye etmişti, ben de şimdi size ediyorum. Fiyatı biraz yüksek ama bu tüp 1 yıl gidiyor, yani çok bereketli, kullan kullan bitmiyor. Ben genellikle göz makyajımı(günlük bile olsa) yoğun yapmayı, dudaklarda hafif ışıltıyı tercih ediyorum. Göz makyajına çok önem verdiğim için ve yorgun görünmesin diye bu kapatıcıyı kullanıyorum.

Hypnoze rimeli bilmeyen yoktur. Ben yeni aldım ve acaip sevdim, kirpikleri çok güzel kıvırıyor ve dolgun gösteriyor. Süper süper.
Aklınıza gelebilece birçok konuda şahane tavsiyeleri ve önerileri olan salincaktaikikisi'yi sürekli okurum.Onun önermediği ya da memnun kalmadığı ürünleri almam. :) Çünkü kozmetik konusu sizin olduğu kadar benim için de çok önemlidir. Mutlaka sorar soruştururum..






Hiç yorum yok: