9.1.10

template, layout, header bilmem ne !'^+%&(/=??!!~é'!


2007 yılı mıydı neydi, myspace açmıştım kendime..
Profilimde bir sürü değişiklikler yapmıştım, hatta bi ara layoutmuş-profilmiş hepsini çözmüştüm.
 kodlarını internetten bulup gizle,göster, copy- paste copy-paste bir sürü şey yapıyordum.
Profillerine ya da fotoğraflarına yaptıkları grafik dizayn çalışmalarını koyan grafik dizayner'lara özeniyordum.
Şimdi de blogger alemine başladık işte.
ama blogger daha mı zordur nedir beceremiyorum bi türlü, bazı siteler yasaklı olduğundan imageshack e  bile giremiyorum.
Bana grafik dizaynercı arkadaş lazım yaa..
Şöyle bi kanka olsak sanal alemde, layout'lar, templates'ler hepsi havalarda uçuşsa...
ne güzel olur be kanka.


bu fotoyu da internetten indirip burnunu düzelttim,küpe filan taktım ööle..

5 yorum:

Matissera dedi ki...

:D çok güldüm okuyunca..ben yardım ederim sana sen nası bişi istediğini mail at..ptsi en geç salıya bitmiş olur umarım ;)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

O kadar usta olsam gelim bebek eheeh alemsin ya :)

vintage peony dedi ki...

kanka naber :)

sürüden ayrılan koyun dedi ki...

bu konuda fazla düşünme ben çok düşündüm sonra google.com yardım etti. buı konuda beceriksiz olmama rağmen http://btemplates.com/ diye bir site keşfettim. orada istemediğin kadar tema var. en basit ingilizceyle nasıl temay yükleneceğini anlatıyorlar.

İğne İle İplik dedi ki...

Bende grafik tasarımcı sevgili var da ne oluyo, yine klasik şablon yine klasik şablon:D