24.1.10

lomo oo o oo o!!




İs-ti-yo-ruuum!
Bilen bilir...

12 yorum:

Doorstepping dedi ki...

Ben bunlara her yurtdışına çıktığımda bakıyorum, bakıyorum, alamıyorum.
T'de filmini kolay bulur muyum, bozulsa napıcam dertleri var?
İçimde kaldı...

vintage peony dedi ki...

filmi denişik miymiş?
kodak filmler olmas mı?
bozulsa napcan dimi doğru....

Did Dans La Mode dedi ki...

Gördüm, bayıldım :)
Artık ben de istiyorum ...:)

vintage peony dedi ki...

iste şekercim :)

Matissera dedi ki...

ah ah , bunları çok saçma pahalı satıyolar bir de..

vintage peony dedi ki...

199 avroymuş
ama çok sevdin dimmii :)

KokoSh dedi ki...

ben sende daha çok istiyorummm bikerem:)

vintage peony dedi ki...

ben daha çok istiyoyum iştee!!!

Doorstepping dedi ki...

Normal filmlerden daha uzun filmlerinin boyları!

Ondan cesaret edemedim zaten. Zaten düzgün çekmeyi öğrenene kadar bi ton film harcıycam, sonra uğraş dur nerden bulucam diye :(

vintage peony dedi ki...

e-bay'dan getirtirdik sana film yaww

ama çok zahmetliymiş şekerim hakkaten :)

une voguette dedi ki...

hepiniz bosuna telasa dusuyorsunuz arkadaslar!!
1)lomo turkiyede de satiliyor ama oldugundan daha pahaliya(200 tl ye)
2) filmleri turkiyede kolayca bulunuyor ve basilmasi da cok maliyetli degil.ben ogrenci halimle bile rahat rahat bastiriyorum ama her pazartesi bu yuzden sirkecideyim o ayri :)

vintage peony dedi ki...

şaşırdım.
sirkeci'deki hayyam pasajı herhalde bahsettiğin.
Lomo ile çektiğin fotoğrafları bana mail atarmısın? Burada paylaşabilirim..