24.11.09

internetten alışveriş

İnternetten nasıl alışveriş yapacağımı bilmiyorum,öğrenemedim çünkü hem kredi kartım hiç olmadı hem de kendimden korkuyorum açıkçası... Aslında öğrenmeyi bu yüzden erteledim.
Bir de şu var,satın alacağın birşeyin fotoğrafını görerek yani dokunmadan almak pek bana göre değil sanırım.


blog'çu hatunlar internet alışverişlerinin fotolarını görünce bazen şaşırıyorum, hele bazıları o kadar çok alıyor ki.. Bence abartmaya hiç gerek yok.

Böyle haldır haldır alıcaaam,giyiceeem,bende istiyorum,benim olsun o ne öyle doyumsuz haller yaa!!

Tabiiki herkes güzel ve çok çeşitli bir gardrop ister.. :)

Ben yavaş yavaş almayı severim,sindire sindire.. Görürüm önce,bakarım,dokunurum,denerim,düşünürüm vs..
Amaaaa eğer ki işin içinde ilk görüşte aşk varsa o zaman hemen alırım!
Liste yapmayı,eksiğimin ne olduğunu da bilirim ayrıca.
Alışveriş tarzım biraz sönük gelmiş olabilir.
yanlış anlaşılmasın ama bendeki potansiyeli bir görseniz... ohhooooooooo........

Hiç yorum yok: