4.6.09

göksel

10 numara bir albüm.hatta kayıtları hiç teknoloji kullanmadan,çıplak sesiyle kaydetmiş. 45'lik gibi olmuş.
albümünde gönül yazar'ın şarkısını da seslendirmiş.Henüz klip çekmemiş ama şarkıyı dinlemek isterseniz
tıklayın..

Mektubumu Buldun Mu?
"Ben gidince mektubumu buldun mu?
Nerdedir diye eşe dosta sordun mu?
Yalan dedin belkide hiç inanmadın, geri döner bilirsin böylesine seven kadın..
Anladım yıllar sonra senden kopmuşum, mutlu günleri beklerken yorulmuşum.
İstemem gölgen bile kalmasın, benim için artık sen bir yabancısın.
Seni özledim daha şimdiden senden gitmeden
Sana nefretimi, terk ettiğimi unuttum birden.
Hemen koşup yırttım yazdığım mektubu
Bekledim her geceki gibi yolunu
Alışmışım meğer ben herşeyine yaşantına, ismine, beni çağıran sesine..
Seneler sonra birgün bana sorarsan,
Anlatırım dönüşümü yarı yoldan.
Alışkanlık bin betermiş aşktan,
Ayırmasın tanrım seni yanımdan"

Hiç yorum yok: