22.5.09

dış dış

okumak okula gitmek zor iş bana göre.altın bilezik muhabbeti aklıma gelince gaza geliyorum bazen ama PISSSssssssssss diye sönüveriyor hemen. ev hanımı olduktan sonra aöf dış ticaret okuyup bari en azından diploma olsun diye başladım bir heves sormayın gitsin.. başlarda baya bir uğraştım,çalıştım filan,sonra kastı malesef. derken ev dekorasyonuna sardım,kapasitemden fena şeyler çıkmadı değil. ama asıl olay önceden beri zaten olan moda dergisi bağımlılığımla patladı diyebilirim.geçtiğimiz sonbaharda kendime elbiseler almak istedim,izmirde girmedik mağaza bırakmadım,biraz umutsuzuğa kapılır gibi oldum,
biscuit'in bloguyla tanışınca dikişten,terzilikten ve el emeğinden çok hoşlandığımı farkettim. birkaç aydır dikiş öğrenmeye pratik yapmaya çalışıyorum yani çıkış noktam mağazalarda bulamadığım giysileri tasarlayıp dikmekti.şimdi asıl hedefim bu işin hem ticaret-pazarlama hemde pratik ve tecrübe yönünü kavramak!

aöf'den sıkılmışmış,şımarık,kararsız diye düşünen varsa diye söylüyorum. aha şuraya yazıyorum,kararlıyım,vazgeçmicem,hevesim pıs diye de sönmücek. okumak konusuna tekrar dönecek olursam da modanın eğitimini içinde; moda tarihi,ticareti,çizimi,pc programları,kalıpları vs. bütün derslerini seve seve hiçmihiç sıkılmadan okumak istiyorum. çünkü çok keyif alıyorum,uğraşırken,araştırırken heyecanlanıyorum mutlu oluyorum daha nasıl anlatayım bilemedim.

Hiç yorum yok: