11.5.09

bomba nokta kom

fotoğraf çekmediğim zamanlarda blog yazmayı da pek tercih etmiyorum.(niyeyse)
~~
geometrik desenli bir kumaş almıştım gecenin bi vakti elbise yapayım diye yanıp tutuşuyordum,gene dayanamayıp vurdum makası. roba kısmında 2li ağ'mıdır a mıdır pilesi vardı işte.orası oldu ama kalçadan aşağısını dar kesmişim.
aah ahh vah vah gitti kumaş diye üzülmeme gerek yok yaaa.
allahtan çok almışım yanlış kestiğimi anladığım anda zırlayarak bıraktım kesmeyi filan.
ertesi gün gittim modellerini bir türlü beğenemedğim burda dergisini satın aldım

işte sana tunik
kollarını güzel yapamadım sanırım kolsuz mu yapsam,beğendin mi conem? kolsuz giyerim dersen eywallah.
bu da gücelime diktiğim (patronsuz) elbise.biraz cingen işi mi oldu acep,bilemedim??
insan bi de mor ip alır demi!!! cık cık cık
idare edive gıı
~~
tırsarım!!
kuaför fobisi vardır bende. uyuz müşterilerdenim.
hemde kolay beğenmem,ne yaptırcaksam kesim yada balyaj iyice bi anlatırım uzun uzadıya,algılayana kadar beklerim. sarı röfle yaptırmaya karar verinceye kadar da dergileri taradım. sarı röfle diyorum,kızılı filan da var ya ondan. ne diyodum işte,hıh renk tonlarına bakıyorum tek tek jennifer aniston gibi açık kumral mı,saba tümer sarısını kendi saçıma mı attırsam diye kafa patlattım resmen. eninde sonunda gittim kuaföre. dükkanı izmirde arkadaşımız YET açmış. aman bi sevindim anlatamam,afferin dedim,ablasıyla ortak para koyup küçük ama çok sevimli bir dükkan,2 katlı,herşey yepyeni,tertemiz. alnının çatısından öpesim geldi. hem bu krizzde büyük cesaret hemde ticaret bilenler vardır;zor zanaat.
çok da uygun fiyatlara yapıyor,başkasına niye gideyim arkadaşım kazansın deyip daha sonra gitmek üzere sözleştik. çünkü o gün E ile orada buluşmayı kararlaştırmıştık. neyse velhasıl. 1hafta geçmedi gittim. yanımda saba tümer çakması bi hatunun dergideki fotosunu da götürdüm.
eveeet yavaştan alalım ay,acelye gelmez bu boya işleri hele de koyu kumraldan sarı gaciye dönüş yapacakken..
konuşuyoruz işte;yeşil olmaz demi,hani bide turuncuya kaçanları var diyorum. gayet güven verici konuştu arkadaşım ama arıza bende işte,saçıma boyayı sürmeye başlayın okey sana güveniyorum dedim. o stresli bekleyiş pek fena zaten.

bomba bomba nokta kom!!
süper oldu.yok pardon olucak dedim,beğenmedim,yüzüme gitmedi ilk başta,saçım koyu kahverengi aralardan çok çıktı,çavriş gibi geldi. ama güneşte kendi saçım açılınca süper olacak,hatta oldu bile. 1kaç gün kendime güvenim biraz azaldı. didime döndüm,güneşin en yoğun saatlerinde sırf saçımın rengi açılsın diye gezdim bol bol. şuanda hani ikizlerden mary kate olsen olanı varya hıh onun gibi oldum. saba tümerin komple boya çünkü.
tam süper şuanda.
~~

uyuz müşteri demişken,kuaför korkusu olduğu için pek gitmiyordum ya hani. düzleştirici de var evde yapıveriyorum elektriklenmiyo saçlarım. bide dedim arada kıvırcık yapiim. maşa araştırıyorum bir senedir, braunun vardı bi tane ama denemeden almak istemiyorum. geçen gün pazara giderken teknosaya bakayım dedim. uygun fiyatlı rowenta buldum iade hakkı da olduğu için aldım ama cacık çıktı 220watt olmasına rağmen böyle sönük,bi çikin oldu. iade edicem onu.
~~
peki ben bunları niye yazıyorum,wala yazmak hoşuma gidiyor.. okumak sana kalmış okuyucu. biliom az yazılı fotolu bloglarıma alıştın tabii.

çakkaaalll

Hiç yorum yok: