9.3.10

''yaratıcı'' blogger ödülleri 7'de 7!


Severek takip ettiğimiz koray bana bu ödülü layık görmüş. Tekrar teşekkür ediyorum ve sadede gelmek istiyorum..

Öncelikle sanal alemde de olsa böyle ödül göndermeler filan hoş oluyor, ama abartmamak lazım, bir süre sonra kabak tadı veriyor açıkçası...!!!

Yaklaşık olarak 150 blog takip ediyorum, etmeyip de baktıklarımı da sayarsam 200ü geçiyor. Ben
 ödülün yaratıcı kelimesiyle altı çizilmiş olduğundan dolayı listeme bakıp hangi blogların gerçekten yaratıcı olduğunu düşündüm biraz.

Ben bu ödülden almış olanlara tekrar tekrar vermemin mantıksız olacağını düşündüğüm için ödülleri aşağıda görmüş olduğunuz 8 kişiye gönderip karma'yı burada sonlandırıyorum. 8 kişiye evet!!Kurallara da karşı çıktım işte, aslında 7 kişi olması şartı var bu olayda, mızıkçıyım ben :)
Kendim hakkımda 7 şey'e gelirsem, bu sefer işin içinden imkanı yok çıkamam  :) Ne gerek var zaten patlamak üzere olan egomu daha da şişirmeye? Bir de en sevdiğim şeyleri 7 rakamı ile de sınırlandırmamak daha güzel :)

decaflatte
tous que j'aime
matissera
hanimish
laçin
hesionka
uyuzlardasever
modatasarimstil

Yaratıcı blog ödülünün kuralları;
7 kişiye göndereceksin ve kendin hakkında 7 şey yazacaksın, kolay gelsin..

3 yorum:

Merve dedi ki...

çok teşekkür ederim canım.. :)

vintage peony dedi ki...

birşey değil merveciğim ^_^

lale kunt dedi ki...

çok teşekkür ederim :)