13.3.10

daily diy


Bugünlerde son sürat dıy postluyorum. Hoşuma gidiyor bakmak fikir edinmek işte.. Siz de faydalanın istiyorum bu bilgilerden euheuheuheueh :D
İstemem yan cebime koy dediğinizi duyar gibiyim bloggerzz.....
*
Heryerde karşımıza çıkan pratik kağıt aydınlatmaları yeniden yorumlayabilirsiniz. Şöyle ki;

Gerekli malzemeler:
Kağıt aydınlatma
Beyaz naylon poşet veya pelur kağıt
Silikon tabancası veya bant


Resimlerde de gayet açık ve net anlatıldığı için pek fazla tarif'e girmeyeceğim. Ne demişler Arif'e tarif gerekmezmiş..

9 yorum:

DB JUNK dedi ki...

Ço güzel olmuş eline sağlık:) renkli versiyonu da güzel olabilir:)

vintage peony dedi ki...

bunu ben yapmadım DB :)
esinlenme şeysi olsun diye koydum ehehe

simple present tense dedi ki...

harika gözüküyor canım denemek şart oldu db haklı renklide çok janjanlı olur hani

vintage peony dedi ki...

yap da görelim gaaari:D

esinspiration dedi ki...

aynı iskeletin üzerine kumaş ve tülle kalıcılığı arttırılabilir :)

DB JUNK dedi ki...

aaa tamam yanlış anladım, o zaman paylaşım için çok teşekkürler:)

ginger dedi ki...

çok güzel görünüyor gene bulup buluşturmuşsun yaw yapsammı acaba zamanımda az ama bakalım

Matissera dedi ki...

aa bayıldım ben bunaa! gerçekten renklisi de güzel olur siyahı da her türlüsü güzel olur valla hadi yapalım bunuu! :)

vintage peony dedi ki...

haydi yapın, çıkırrt diye de fotoğrafını çekin :)