9.1.17

Cilt bakimi


Cilt bakiminda fazla detaya giremiyorum. Basit ve az cesitli olmali. Elimde cesit cesit olunca bu sefer kafam karisiyor hic yapmiyorum. Huyum kurusun :)

Dogal bakim vs. konularina gireyim diyorum bazen ama cok arastirma gerektirdigi icin kolaya kacmayi seciyorum. Gecenlerde gittim hindistan cevizi yagi aldim. Koydum eve ufak ufak saclarima, tirnak etlerime surmeye basladim. Ipege ustan sonra yag masaji bile yaptik Inci'yle.



Neyse neler kullaniyor musum bi bakalim.
Köln'deki bir Eczaneye La Roche Posay Toleriane yuz yikama jeli almaya girdim. Bir baktim calisanlardan birisi Turk, hemen yapistim tabi sorular sorular ustune :D Kiz sabirliydi da bii olmadi. LA Roche Posay urunlerinden iceriginde daha az kimyasal madde olan urun onerdi. Dermasence. Gozeneklerim buyuk oldugu icin bu tonigi ve yuz yikama icin de köpugu verdi. Sisedeki miktarina gore fiyatlari normal geldi. Suan aklimda bir de AHA body&face kremi ve goz kremi var. Satici kiz Peeling yapmamak gerektigini de soyledi, ve gercekten mantkli geldi bana. gozenekleri sert pitirciklarla ovalayinca iyice genisliyor sonucta. Dedigim gibi kafamda hala deli sorular ama zamanla oturturum. 
Nerede kalmistim;
LA Roche Hydreane BB kremini gunduz canim makyaj yapmak istemeyince ama cilt tonumu esitlemek icin kullaniyorum, memnunum. Digerini de aksam yuzumu yikayip, tonikle temizledikten sonra suruyorum.


Saclarim ust uste rofleden cok fazla yiprandi. Arkadan kopmalar bile olmus, farkedince cok uzuldum ve biraz daha bakimima ozen gostermem gerektigini dusundum. Izmir'deyken 2 ayda bir gidip uclardan kestiriyordum ama bir turlu uzamiyordu. Meger cok fazla yiprandigi icin nefes alamiyormus saclar.  Ogx markasinin argan yagini kullanmaya basladim once pek bir fark goremedim ama duzenli kullandiktan sonra baktim saclarim uzamaya basladi ve yipranmasi durdu. Normalde saclarim cok kuru ve kabarik bi yapida o yuzden sampuan konusunda cok zorlaniyordum. 

John Friedanin Kusursuz duzluk sampuanini ara sira kullaniyordum ve yine bi action goremedim. Diger sarisinlar icin sampuanim bitince artik her yikamada kusursuz duzluk kullandim ve sonuc mikemmel! Saclarimi cok guzel nemlendirdi, elektrigini azaltti ve en onemlisini acikliyorumm! Duzlestirdi!!!! Gercekten fon makinesiyle dustan sonra normal kurutuyorum ve ne kabariklik ne dalga. Cok guzel dumduz saclar. Sac masasi ve duzlestirici kullanmiorum ayda yilda bir. Cunku saci cok yipratiyor. 

Ben sac kremi kullanmiyorum nedense angarya gibi geliyor sanirim. Elidor 7/24 urunleri Turkiye de zibilyon tane var. Raflar full dolu ama yuzune bakan yok. Bence kesinlikle harika!! Elidor mukemmel duz dustan sonra sacima krem surmeden sadece bunu surup tariyorum ve yumusacik yapiyor, duzlestirme etkili. Belirgin bukleler sisesi de cok basarili fakat John frieda sampuan sacimi epey duzlestirdigi icin bukle olusmuyor sacimda. 

Simdi aklimda kivircik sampuan almak var. Biraz da kivircik yapalim sacimizi yahu hep ayni sey olur muymus.

Kati Hindistan cevizi yagini saclarima surmek istiyorum ama kabarir diye korkuyorum onun disinda kokusu cok guzel. Bir ara komplesacima surup boneyle bekletmek istiyorum. Yaptiktan sonra yorumlarimi yazarim.

Blog dilini unutmusum gibi geldi, yazim hatalarim olduysa kusuruma bakmayin, bloguma dondum ve tekrar post yazmak icin sabirsizlaniyorum <3 p="">


KaydetKaydet

Hiç yorum yok: