5.12.15

Vintage Peony ile Orgu Dersleri :)

crochet

Herkese merhaba!
Orgu dersleri vermeye basladim yuppii! Orgu ogrenmek isteyen arkadaslarima elimden geldigince ogretmeye calisiyorum. Gecen seneden beri yapiyorum aslinda ama buraya yazmak aklima gelmemis. En son burada bahsettigim Multeciler icin orgu projesine, afrikali ve Turk arkadaslarim da dahil oldu. Sapkalar orduk ve en kisa zamanda gondericez. Gondermek icin biraz yavas davrandigimi farkettim simdi ve onumuzdeki gunlerde hemen kargolayacagim paketi.

crochet

Eh orgu derslerine bos gelmiyor bazi sevdiceklerim. Yum yum kahvenin yaninda atiyoruz uj-bej ;)

crochet

Bu pancoyu Inci icin ordum. Buranin havasi icin ideal. Zaten kalin bir hirkayla kis geciyor burada bence. Magazalardaki kislik urunleri gorunce gulmekten kendimi alamiyorum. Ama nasil kislik!!! Kalin kabanlar, kaz tuyu montlar cesit cesit! Ve giyenler var gercekten!    


crochet

Aksam guzeli bu da. Yaninda da mis gibi cay. Biliyorsunuz ki ben kalp=granny squares blanket yani o derece!

crochet

Arkadasin minnosa dogum gunu hediyesi oldu bu takim. Ayy bebek takimlarinin banalligi geldi aklima. O genellemeye uymuyor sanki degil mi? Orgu orgu bebek takimlari oluyor ya biraz demode. Bu panco ve beresi gozume hos geldi. 

Sizce nasil olmus?


crochet

Bu yastik da cok ama cooooookkk dunyalar kadar coooook sevdigim arkadasima ev hediyesi :)
Iyi gunlerde kullansin.

Hiç yorum yok: