4.12.15

Katar'da Son Demler

qatar doha

Haberler bombastik!
Herkese selam, 
Ustteki fotografta Inci'yi esimin Insaatinda calistigi binanin icinde cekmistim. 3 yildir calisip, emek verdikleri proje sonunda bitiyor ve biz de dogal olarak biraz huzunlu sayilabiliriz. Tam olarak huzunlu denemez elbette onumuzde yeni kapilarin acilacagi gunlerimizin olmasini umut ediyoruz ve ayni zamanda Katar'da kazandigimiz guzel dostluklari dusunuyoruz. 

Henuz veda kismina gelmedik neyse ki.  

Ayrilis tarihimiz henuz belli degil daha dogrusu.


qatar doha

Inci kusumu okula birakip Ipek bocegimle biraz parkta takiliyoruz.

qatar doha

Ah kirmizi elbise ah! Surekli bu elbisesini giymek istiyor. Kirliyse yikmamami rica ediyor kuzu. Dolayisiyla yika-kurut-giysin seklinde gunler geciyor. Benim icin bi sakincasi yok yani :)


qatar doha

Katar'da Avm'lerde bulunan muhtesem otesi cicekci dukkanindan bir gul demeti. 

Gercekten cok iyi yapiyorlar bu isi!

qatar doha

Yagmur yagdi ortalik birbirine girdi!!!
Okuldan Telefon aciyorlar, gelin cocugunuzu alin okulu kapatiyoruz diyorlar. Soka girdim resmen. Okullar tatil oldu, hayat durdu yahu!
Guya Dunyanin en zengin ulkesiymis-mis-mis de mis-mis-mis! 
Her yeri sel aldi, gole dondu. 

Fotoyu bizim camdan cekmistim, mahallemizin goruntusu :)




3 yorum:

GeCe dedi ki...

Hayırlı olsun gönlünüZe göre olur inşallah. Biz bir uçuşumuzda birkaç saat katarda konaklamıştık, son fotodaki gibiydi genel görüntüsü. Fakat her yer zaten kum iken evler binalar da neden sarı anlamıyorum. Gerçi kum fırtınası yüzünden başka renk de olsa yine kuma döner belki :/

Gamze Ucar dedi ki...

Aynen, zaten kendin anladin rengin neden boyle oldugunu canim :) Bir de kum firtinasi olunca evin ici toz oluyor, camlar kapali bile olsa :S

meyra meyra dedi ki...

Kırmızı elbiseyi hangi kız sevmez ki...İpek Nora kocaman olmuş maşallah.Hakkınızda hayırlısı olsun,kimbilir belki Izmir'e gelirsiniz de yakından tanisiriz:)