7.12.15

Easy Crochet Ball Tutorials



Herkese merhaba!

Amigurumi konusunda basarili ya da sabirsiz da denebilir bir orgucu tipiyim sevgili blog severler.
Ben de amigurumi top degil de normal top yapmak istedim ve Pinterest'te gorup esinlenip kendi Tutorial' imi hazirladim sizler icin.
Ama cm olculeri yok o yuzden fotograflara gecip kisaca anlatiyorum.

crochet ball tutorial vintage peony
Once dikdortgen bir parca oruyorsunuz. Katladiginizda kare seklini almasi gerekiyor. 

Tigla olmasi sart degil, sisle de orebilirsiniz. Burada renk siralamasi onemli biraz. Ilk basladigim renk ve bitirdigim rengi farkli yapmak zorundayim, cakismamasi icin.

crochet ball tutorial vintage peony
En son fistik yesili sirasini da orup bitirince parcayi ikiye katlayip dikiyorum. Ister igneyle isterseniz tigla sik igne modeliyle birlestirebilirsiniz.

crochet ball tutorial vintage peony

Simdi de uc kismin bir tanesini igneyle her siranin deligine batarak dikiyoruz ve buzduruyoruz sikica. Ipi biraz uzun birakip igneyi icinden diger uca gecirip, icini elyafla dolduruyoruz.

crochet ball tutorial vintage peony

Elyafi doldurduktan sonra bu acikta kalan kismini da dikip buzusturuyoruz ve sikica dugumluyoruz.

crochet ball tutorial vintage peony

Orgu topumuz hazir!!! Bu buzgulu kismindan gorunusu,

crochet ball tutorial vintage peony

Bu da genel goruntusu. 
Ipek bocugum cok sevdi. Hemen dislerini kasima oyuncagi yapti kendine :)

1 yorum:

Tijen dedi ki...

Çok cici olmuş emeğinize sağlık...