7.11.15

Crescent Shawl

crochet crescent shawl

Cok hevesle basladigim yarim ay salimi bitirdim. Yunleri blog sayesinde tanidigim cok degerli arkadasim Ahu getirmisti. Modeli omuzlara yarim ay seklinde otrudugu icin hosuma gitmisti. Tig isi Diagram(Semasini) suradan  ve suradan buyuk A3 kagida bastirdim ve sirayla takip ederek bitirdim. 
En son uclarina pitircik sacaklar ekleyip buhar vererek duzelttim.


crochet crescent shawl



crochet crescent shawl

Kendi uzerimdeki halinin fotografini cekmek istedim ama once dogumda aldigim kilolari vereyim istiyorum.
Bu modelden her renk ormek istiyorum, tarzina bayildim gercekten.

4 yorum:

BlogVintage Duygular dedi ki...

Çok çok güzel olmuş canım ellerine sağlık. Verdiğin şemaları benim gibi bu işten anlamayan için tıpkı yanında ki yazılar kadar anlamlı :)) ;) Keşke bir video çeksen bir daha yaptığında.
Öpüyorum xo

Gamze Ucar dedi ki...

Tesekkur ederim, begenmene sevindim. Sema okumak cok zor diil aslinda ama bu baya zorladi diyebilirim. Her sirada takip etmek zorundaydim.
Gelince sana gosteririm desem surprizi bozar miyim :))
Japonca semalari birlikte okuyup öreriz. Insallah ;)

Leyla Akcay dedi ki...

Merhaba, bloğunuzu çok beğendim. Böyle bir bloğa sahip olduğunuz için sizi kutlarım.
Sizi kendi bloğuma davet etmek isterim. http://beyazlimon.blogspot.com/
Teşekkürler.

Little Treasures dedi ki...

Oh my Gosh! What an exquisite piece of work!