17.10.15

#mültecileriçinörgü #knitforrefugees


Orgu, orgu, orgu!

Son zamanlarda bu blog orgulerimle doldu da tasti.
Doyamadim ormelere, fotograflamaya. Tanri bana bu beceriyi verdigi icin cok mutluyum ve bunu dogru yerde kullanmam icin verdigini dusunuyorum.
Simdi ihtiyaci olanlar icin orme zamanidir benim icin.

Siz de orguyu seviyorsaniz ve ihtiyaci olanlar icin ormek isterseniz asagidaki mesajim sizin icin;


Benim örgüsever arkadaşlarım. 

Kış mevsimi yaklaşıyor. Zor şartlarda yaşam savaşı veren mülteciler için bere,atkı,kazak ya da çorap örerek onlara destek olmak ister misiniz?
Detaylı bilgi ve mülteci kampı adresi için benimle iletişime geçebilirsiniz. 


vintagepeonny@gmail.com


Foto by:weareknitters.com #mültecileriçinörgü



My talented Knitters-crochetters friends. Winter is coming! I'd like to encourage you to make hats, jumpers, socks for Refugee People. You can contact me about details and refugee camp adresses
vintagepeonny@gmail.com

#knitforrefugees



1 yorum:

ÜMRAN TUNCER dedi ki...

Merhaba bloğunuz ne hoş :) takibe aldım bende sizi mutlaka bekliyorum, sevgiler :)