10.7.15

Bugunlerde

granny square blanket


Doha'da son demlerimiz.
Birkac gune kadar yaz tatili icin biletlerimiz alinacak ve eve tikilmaktan kurtulacagiz :(

Inci bile cok SIKILDI ve ne zaman Turkiye'ye gidecegiz diye soruyor.

Sagligi cok iyi sukur, 15 gunluk ucaga binme yasagi kalkmasina cok az kaldi. Doktor kulagina tup takildigi icin basinc agri yapabilir demisti. Bogazlarinda korktugum gibi herhangi bir kanama falan olmadi ameliyat sonrasinda.(Hastanede cok az olmustu ama hemen mudahale edilmisti).
Sitemizde bulunan kapali soft play oyun parki var. Sicak gunlerde en azindan orada enerjilerini atiyor cocuklar. Inci beni cok sasirtan birsey soyledi gecenlerde; ''Anne burada cok gurultu var'' dedi. Ameliyattan once daha az duyuyordu, Dr. baktiginda geniz etinin kulak bolgesini de kapattigini anlatmisti gostererek. Geniz etinin buyuklugunun zararlarini okuyunca cok sinir olmustum. Beyine az oksijen gitmesi, dikkat eksikligi vs, dah birsuru sey.  Boyle zamanlarda grip oldugum zamanlar aklima geliyor, burnum tikanikken ''nefes alamiyoruum'' diye caresiz hastaligin gecmesini bekliyorum. Kizimin surekli bu sekilde yasamasi beni cok uzuyordu. Simdi burnu da hic akmiyor ve ben hala inanamiyorum, elimde mendil yok ve surekli kontrol etmem gerekmiyor akan bir burnu, yasasin akmayan burunlar!



Bu arada gunlerimiz cogunlukla evde gecmeye basladi hele kum firtinasi varsa ev toz duman. Hergun toz alip yerleri siliyorum. Ayaklarima tozlar gelince uyuz olurum :P

                                                                               ***

Tig isi motifli battaniyeyi bitirdim. Turkiye'de mahsur kalan yunlerime kavustum sonunda ve hevesle orup bitirdim.

Detayli fotograflarini firsat bulunca paylasacagim.



Mutlu ve saglikli haftasonu diliyorum herkese..



1 yorum:

GeCe dedi ki...

Cok şükür iyileşmiş inci, az kalmış tatile acısını çıkarırsınız bol bol