29.6.15

Bekleme izdirabi


Bazen beklemek cok zor.

Doktorumuz Bademcik ve Geniz eti ameliyati icin gecen haftaya tarih vermisti. Hastaneye yatis icin gittigimizde Inci'nin alerjiye bagli oksurugu oldugu icin ameliyatimiz ertelendi. Birkac gun sonra hastaneye tekrar gidecegiz ve Anestezi uzmani ameliyat icin uygun olup olmadigina bakacak. 


Ben de ister istemez endise icinde beklemedeyim ve modum biraz dusuk maalesef. Sessiz ve dusunceli takiliyorum. 


Bir de boyle zamanlarda tirnaklarima siyah oje surerim nedense. 

Orgum olsaydi elimdeki battaniyeyi bitirmis olurdum. Orgu en guzel kafa dagitici olsa da elimdeki yunler bittigi icin onu da yapamiyorum. Doha'da bir tane yuncu var ama renk cesidi cok az. Turkiye'den yun siparis etmistim, basina gelmeyen kalmadi yazik. Onumuzdeki hafta sag salim onlara da kavusurum heralde :)

Bunlarin disinda daha birsuru sey var buraya yazmadigim ve yazamadigim...

Yogun ama guzel bir hafta olmasi icin dua ediyorum.



Mutlu ve saglikli haftalar.


3 yorum:

BlogVintage Duygular dedi ki...

çok geçmiş olsun canım.. seni çok iyi anlıyorum..birikiyor ama ..yalnız değilsin <3

coletté dedi ki...

İnci'ye şimdiden çok geçmiş olsun! Kendini üzünce, karamsarlığa kapılınca her şey daha kolay olmuyor aksine yıprandığıyla kalıyor insan. Üzme kendini her şey çok güzel olacak bak !
Sevgiler 💞

Gamze Ucar dedi ki...

Cok tesekkur ederim tesvik dolu sozleriniz icin, atlattik sukur bunu da.
Cok opuyoruz