30.5.15

Doha'da bezdiren sicaklar

aspire park doha qatar



Boyle burasi iste.
Kis aylari soguk yapar, bahari umutla beklersin, bahar bir gelir kumuyla, firtinasiyla. Disari cikmayi birak cami acamazsin, cunku yerler incecik toz tabakasiyla kaplanir. Bir de bakmissin yaz gelmis 40-45-50 derece!
Katar Hava durumunu izlediniz, optum kib bay.


Halimize sukur deyip konuyu degistiriyorum hemen.


Gecen yil gebeligin baslarinda riskli durumlardan dolayi yaz mevsimini burada gecirmek zorunda kalmistim. Bu yil ise Inci'nin geniz ameliyati girisimimizden dolayi gidisimizde biraz gecikme olacak.


Izmir'e gidip butun yazi annemin bahcesinde gecirmek,
Kordon'da cimlere yayilip panpalarimla bira icmek,
Gezmekten yorulmak istiyorum.


Simdilik mutevazi hayallerim bunlar.

Daha buyuk hayallerim de var ama gerceklesmeden yazmicam ;)



2 yorum:

Noni Akgüngör dedi ki...

4-12 Temmuz arası İzmir'deyim ben de, denk getirsek ve bizim kuzucuklarla bir araya gelsek ne güzel olur :)

Gamze Ucar dedi ki...

Nonim ya yetişemicem o tarihe sanırım. Dr'dan izin alıp ancak uçabilirmişiz. Gelirsek mutlaka haber veririm çok öpüyorum😘😘