9.2.15

Son Günlerde

IMG_1858

Genelde sabahları üzerine az müsli serpilmiş yulaf lapası sevsem de bazı günler mis gibi kızarmış tava tostu canım çekiyor.

IMG_1838


Taa Aralık ayında 2 numaralı minnoşa başladığım battaniye, yarısına geldiğimde çok ağır olduğu için o projeden vazgeçip hemen söktüm. Şu modele niyet ederek kafadan atmasyon bir yuvarlak tabanla başladım. Şuanda model baya ilerledi ilerlemesine de çanta olamayacak, çünkü bu bildiğimiz çamaşır sepetine benzedi. Bu modeldeki tabanı nasıl yapmışlar çözemedim işte, acemiliğime verin.

IMG_1818

Bazen benim oyuncaklarımla onunkiler karışabiliyor :)


IMG_1835


Geçtiğimiz 1 hafta İnci'nin kreş ara tatildeydi. Biraz evde biraz dışarıda, dolu dolu geçirmeye çalıştık günlerimizi.





IMG_1810

Okuldaki Afrikalı yardımcı öğretmenlerden birisi, örgülü saçları sevdiğimi bildiği ve İnci'yi de sevdiği için, boş saatte örmüş saçlarını. Tabi onlar çocukluktan beri bu örgüleri sürekli yaptıkları için eminim 10 dakikasını almıştır bunu yapmak. İlk başta yadırgasam da hoşuma gitti. 1 hafta açmadım saçlarını, banyo yaparken bile böyle yıkadım.

Herkese mutlu haftalar...


2 yorum:

cafenoHut dedi ki...

Bayıldım İnci'nin örgülerine !!! bir de o minik hayvancıklara tabii:))

Gamze Ucar dedi ki...

Dün okulda yine yapmış o asistan kız. Çok güzel yapıyor yahu :)