24.2.15

Crochet Crescent Shawl -Wip-

crochet crescent shawl


Blog aracılığıyla tanıdığım ve çok sevdiğim arkadaşım Ahu'nun Katar'a taşınırken benim için getirdiği muhteşem hardal sarısı yünlerden hemen şal örmeye başladım.

İpin Markası Lanoso,
Şal modelinin ismi ise Crochet Crescent Shawl diye geçiyor. Pinterest aracılığı ile şemasını bulup a3 print ettim. Şemadan sürekli takip ederek ördüm. 1 sıra nohut, 2 sıra trabzan şeklinde giden bu modelde ipin duruşuı çok zarif oldu.

Şimdi sadece saçaklarını örmek kaldı.



3 yorum:

cafenoHut dedi ki...

Renk ne harikaymış! Bitmiş halini de görürüz herhalde! Ucundan bile çok şık olduğu belli...

coletté dedi ki...

Bayıldım 👌💖 Rengine ayrı zarif örneğine ayrı.... Bitmiş halini bol bol fotoğraflarsın değil mi ?

Tuba Yüksel dedi ki...

Merhaba:)
Blogunuz harika, fotoğraflara ve yaptıklarınıza bayıldım. Niye daha önce keşfetmedim diye kendime kızdım:) Olsun geç olsun güç olmasın demişler:)
Sevgiler.