21.2.15

39. Hafta




  • İçime öyle doğuyor ki bu yazı doğurmadan önceki son yazım olacak. -Foto 3 hafta önceden.

IMG_1956
  • İnci 38. haftada doğduğu için bu hamilelikte de öyle olacak gibi bir beklentiye giriyor insan. Bu foto da geçen haftadan. Sol ayak serçe parmağımı kapının köşesine çarpmıştım, gerçi konusu geçen parmak fotoda çıkmamış ama olsun. Bir kez çarptım hadi, üzerine 2-3 kez daha çarptım. Epiduralsiz doğum yaptım belki ama bunun acısı da çok fena be :| 

  • Doha'da sıcaklar kendini göstermeye başladı. Aslında biraz sevinmiyor değilim, en azından 20 derecelerde üşümez minnoş yavrucak :) Geçtiğimiz cuma günü 33 dereceydi!! Hamileliğin son haftaları zaten vücut ısısı yüksek oluyor bir de bu sıcağı görünce fenalık bastı bana. Gece klimayı açtım mecburen. 
watermelon

  • Marketteki karpuzlar çok güzel çıktı. Sulu sulu. Yazın böyle güzel karpuz görmedik burada. Genelde bozuk oluyordu nedense.

  • Son haftalar çok sıkıcı geçiyor cidden feci sıkıldım. Minik kızımıza kavuşmayı dört gözle bekliyorum. Bazen ayağını sağ üst tarafa dayıyor bi hoşuma gidiyor. Çıkınca o ayakları yicem diyorum kendi kendime :))

  • Bugün sabah ufak bir belirti gördüm gibi geldi ama, bazen de insan vücudunu çok dinleyip aldanabiliyor. 

  • Gün içinde de işte böyle daldan dala atlıyor düşüncelerim sürekli. 

DSC_0003
  • Menü bugünkü öğleden. Sarımsak, domates, maydonozlu makarna, havuçlu, soğanlı mercimek çorbası ve tadına doyamadığım taze soğan, dereotu, maydonoz, domates ve greyfurtlu yeşil salata, az zeytinyağı ve nar ekşisi sos ile. 

  • Bugün kızlara isyan bayraklarımı çektim. Haftada 1 mutlaka buluşmalarımızda, muhakkak, hamur işi, kısır, artık ne döktürdüysek, toplaşip yumuluyoruz. Sonuçta sadece 1 kişiye yorucu olmasın diye hepimiz birşey yapıyoruz bu kez fazla oluyor. Sohbetler, kahkahalar öyle güzel ki çayın yanında kupkuru ekmek verseler gıkım çıkmaz yani o derece keyif alıyorum toplaşmalarımızdan. 

  • Ne diyordum; bundan sonra 10 çeşit değil de sadece 1 parça bişey yapıp yanında kahveyle         atıştıralım dedim, bakalım ne kadar hayata geçecek bu proje ^_^

  • Yine yeniden 20+ kg aldığım için fiziksel olarak yorgun ve uykulu hissediyorum. Güya bu kez bu kadar kg almıcaktım. Maalesef yine kendimi durduramadım. Hedefim doğumdan sonra kısa sürede bu kilolardan kurtulmak.

şub (43)
  • Şubat ayı başında Jimnastik kursuna başladı kuzucuk. Eylül'den beri arzuladığım birşeydi. Geçen sene full bale kursuna gitmişti fakat karakter olarak daha aktif olduğu için bale ona yavaş kalmıştı. Bu yıl boşuna vermiş olmak için zaman ve para harcamak istemedim. Sitemizde 3-4 yaş arası için kurs açılacağını görünce çok sevindim ve hemen yazdırdım. Ve tahmin ettiğim gibi ba-yıl-dı. Jimnastik kostümü ta geçen yıldan hazırdı zaten. Bir arkadaşımız kızına küçük gelen artık kullanmadıkları kostümü bize vermişti. İşte o kostümü giyme günü geldi çattı, pek de şahane oldu! -Yalnız ayakların duruşuna dikkat ettim de Bale kursunda biraz temel aldığı için böylesine gerdirebiliyor sanırım.

  • Ah evde ne kıyametler kopuyor. İnci'nin kreşteki öğretmeniyle konuştum geçen hafta. Dikkatinin çabuk dağıldığını ve aklının benim karnımdaki bebekte olduğunu söyledi. Bunun çok normal olduğunu ve  daha önce başka çocuklarda da gözlemlediklerini de belirtti. İçime biraz su serpilse de kafama takmadan edemedim tabi.. Gün içinde tartışma ve inatlaşmalarımız çok oluyor, o sinirleniyor, ben sinirleniyorum, ağlıyor, ağlıyoruz. Ben pişmanlıktan kahroluyorum falan.. Bazı günler gerçekten çok zor geçiyor. Bazense zamanı tutuvermek ona daha uzun sarılmak, ona daha uzun satırlar okumak ve yuvarlanıp boğuşmak istiyorum.(boğuşma kısmı biraz hayal tabi şuan koca göbekle)

  • Dün ondan gizli saklı scooter alıp paket yaptırdık. İpek doğduğu zaman ''abla olduğu için ödül'' olacak. 

  • Şimdi uykum gelsin diye kalkıp kendime mis kokulu bir papatya çayı yapacağım. Herkese iyi geceler, tatlı rüyalar. ZZzzz.....

2 yorum:

hümeyra Mutlu dedi ki...

Ne kadar içten yazmışsın...İnci'yle yaşadığın sorunları bebek doğduktan sonra yaşadık biz.bebek 3 aylık oldu Deniz duruma yeni yeni alışıyor.Umarım kızlar da durum farklıdır, evcilik oynamasının verdiği tecrübe belki işine yarayabilir :) mis kokulu kızını sağlıkla kucağına almanı diliyorum.

GeCe dedi ki...

Kiloları hiç dert etme iki çocuklu hayat çok yoğun geçiyor kendiliğinden gidecekler. Sağlıkla gelsin ipekçik