22.1.15

Son Gunlerde

yarn basket

Bilgisayarım geldi!
En son 10 dakikada bir kapanmaya baslamisti ki hemen Pc doktoruna gonderdim bizim emektarı.

***

Göbeğim ve içindeki bebeğim hızla büyürken gecenin 4ünde aklıma hala hastane çantası yapmadığım geldi. 34. haftada olmama rağmen bir tutuştum bir tutuştum. Sabah koşa koşa eksikleri almaya gidicektim az kaldı!

Kafamda ne senaryolar...

Örgüleri işi gücü bi kenara attım hemen.

Gece suyumun geldiğini rüyamda bile gördüm.

Dün hemen alışverişe çıktık da birkaç parça şey aldım. Onlar da yıkanacak, ütülenecek şu meşhur hastane çantasına girecek.

Olur hepsi olur..

***

Dr. kontrolleri konusunda bu hamileliğimde öyle bir salladım ki, sormayın gitsin..

Şuan 8. aydayım ve toplam 3 ya da 4 kez ultrasona girdim yani kontrollere de o kadar gittim demek oluyor..

Savunmam da hazır; dünyada birçok hamile kadın hiç Dr. kontrolüne gitmeden doğum yapıyor.

Bazen çok eski kafa oluyorum değil mi?


En son 7. ayda çok çabuk yorulduğum için kan tahlillerimi yaptırmıştım ve kan değerlerim düşük çıkmıştı. Şuan demir ve calcium ilaçları alıyorum o kadar.




IMG_9349

Ne diyordum?

Hastane çantası! Birkaç kez tekrarlayayım da unutmayayım gene :)

Fotodaki kıyafetler aslında İnci kuşun ama başrollerde ütü var!

İnci'den kalan ne kadar badi-tulum varsa hepsini Ekim ayındaki Tr tatilimde toplayıp getirmiştim. İnci'nin hiçbir çamaşırını atmadım diyebilirim. Çünkü daha ona hamileyken mutlaka bir kardeşi olsun istiyorduk, dualarımız kabul oldu ve çok yakında minnoşa kavuşacağız inşallah.
O çamaşırlar şuan evin heryerine dağılmış yarısı ütülenecek, yıkanacak vs. vs.
Yani iş çok!

***

Bu arada dostlarımdan çok güzel haberler alıyorum. 4 arkadaşım hamile!

Dileğim Allah isteyen herkese bu duyguyu yaşatsın.


Keyifli ve huzurlu akşamlar..





3 yorum:

Havva Peynirci dedi ki...

kolay gelsin:)
bu kadar için rahatsa,demek ki doğumda da herşey yolunda olacak:)
Allah tamamına erdirsin
sevgiler

cafenoHut dedi ki...

Ahh maşallah, ne güzel ne keyifli telaşeler.. Tez zamanda, sağlıkla kavuş minnoşuna inşallah...

nilgün ilgün dedi ki...

Senin için çok rahat bir doğum filiyorum;) kolaycacık yavrunuza kavuşun inşallah. Ablası da küçük annesi olur artık;) ne güzel yapmışsın, kıyafetlerini saklayarak. Şimdi küçümencikte onlarla çıkıverir aradan. Güzel haberlerini heyecanla bekleyeceğim.;) ben de bir anneanneyim;) çok kıymetli bu küçük kuzular.