6.1.15

Little Treasures

 

Herkese merhaba!
Son günlerde bilgisayarım sürekli kapanıp duruyor, sanırım virüs kapmış bir yerlerden. Format attırma zamanı gelmiş. Fotoğrafları Pc'den bloga aktardığım için zorlanıyordu, hatta şimdi bile heran kapanabilir diye hemen fotoları yükledim. Kapansa bile telefondan yazmaya devam ederim.

  • Yazmaya biraz ara verince de üst üste birikiyor yazacaklarım.
  • Noel ve yılbaşı geçti gitti bile. Dün Noel ağacını kaldırdım, kaç gündür gözüme fazlalık geliyordu.


  • Gebeliğimin 32. haftasında tembellik dışında bir şikayetim yok. Tembellik çok sıkıcı. Bebek doğunca hoppidi hoppidi koşturup şu kilolarımdan acilen kurtulmak istiyorum!!
  • Genel olarak 3. Trimester korktuğum kadar kötü geçmiyor hatta kendimi çok ama  çok iyi hissediyorum. Geçen aylarda biraz moralsizdim, kendimi beğenmiyordum, aşırı alıngandım vs. vs. İnci bana sarılmıyor babasına sarılıyor diye ağladığım oldu :)) Ah şu hormonlar.. Şimdi bana komik geliyor ama İnci'nin yanında nasıl böyle birşey yaptım diye kendime kızmıyor değilim! 1-2 kez olmuıştu ve sonuçta çocuklar çok çabuk etkileniyor böyle şeylerden. Bilemiyorum tam olarak belki o şekilde yapınca deşarj oldum ve içimdeki gözyaşlarımı akıttım ve bitti gitti.
 
 

  • Cuma günü bizim meşhur kamp yerimize(fuwarit beach) konuşlandık. Normalde mangaldı, salataydı, tabaktı, çanaktı diye uğraşırdık ama bu kez başka birinin organizasyonuna davetliydik. Elimizi sıcak sudan soğuk suya sürmedik afedersiniz ^.^ 
Hava 25 derece iyidir diye düşünmüştük düşünmesine de denizden çok esinti vardı ve üşüdük. 


  • Ben de sanki üşümüyormuşum gibi straplezlerle bi pozlar :P Uzaktan çekilince daha zayıf çıkıyor insan. Ben şimdiye kadar 18 kg aldım. Evet çok aldım biliyorum ama hamileyken kendimi tu-ta-mı-yo-ruuuum!
  • Geçen hafta kahküllerimi kestim bu arada. Ellerim ne zamandır kaşınıyordu, aldım elime makası. 
Trim trim..


Ah uçurtma!

Çocukluğum..

İnci bayıldı bayıldı, koşturup durdu bütün gün.



Hava kararmasına yakın içimizi ısıtan ateş.


Ateşin karşısında mayışmış gözlerle biz!

Herkese mutlu ve bereketli bir hafta diliyorum!


1 yorum:

GeCe dedi ki...

Ben de hem burdan hem ig den bakıyordum nerdesin diye iyi olmanıza sevindim kiloları boşver sen verebilen birisin yeter ki fiziksel olarak son birkaç haftada bir sıkıntı yaratmasın. Şimdi 30 ları devirdin ya daha hızlı gececek bak gör öptüm sizi