25.1.15

Daha çok vitamin lazım daha çok!!

DSC_0005


Ne güzel hasta olmuyorduk yahu!

2 haftadır evden çıkmıyor bu hastalıklar.


Tam birisini iyileştirdik diyoruz, sonra öbürümüz dökülmeye başlıyor, diğerimize bulaşıyor. Kısır döngü gibi!

2 hafta önce İnci Kızıl hastalığı oldu. Dili çilek gibi kızardı, benek benek oldu, yavrum sarardı soldu  :( Dr. anitbiyotik verdi vermesine de bu çocuk içmiyor ki! İçiremedik, kavga dövüş hergün. Belki hamileyim diye mi yapamadım, kıyamadım bilemiyorum. Ama antibiyotiği 5ml ise ancak 3mlsini yutabildi. Hastalık da uzadıkça uzadı. Havalar da soğuk olunca hala tam toparlanamadı.

Haftasonu eşim hastalandı, evde meyve suları, zencefiller, ballar hazırlandı, tam iyileşti derken, benim boğazlarım şişti. :))

Şimdi biraz greyfurt yiyip, ardından limonlu zencefilli çayımı hazırlayayım..

Şükür bunlar ufak tefek hastalıklar elbette, diğer hastalara bu soğuk kış günlerinde acil şifalar diliyorum.

Hiç yorum yok: