6.12.14

Start

apple yarns coton (1)

İzmir'deyken hazine bulmuş gibi sevinerek aldığım pamuklu yünler için proje önceden belirlenmişti. Kalın bir yün tercih ettiğim için kalın şişle örmem gerektiğini söylemişti satıcı.
Ben de birkaç şişle denemek için küçük bir parça ördüm. 
En alt sıraları 8, orta kısımları 7 ile ve en üstleri 5'le örüp daha net karar vermek istedim.

apple yarns coton (3)

Örgüde elim biraz sıkı olduğundan 6 numarayla başlamayı düşünüyorum.



Tığ işi battaniyeleri çok sevmeme rağmen dokusu bana sertmiş gibi geliyor, daha önce de yazmıştım. Şişle örülen şeyler hele bir de ciltle temas ediyorsa yumuşak olmasından dolayı daha çok tercih sebebimdir.


apple yarns coton (2)


Şimdi bütün yumaklar karşıma dizilmiş beni ör diye beklerler..



Herkese mutlu haftasonları diliyorum x x 

1 yorum:

Pınar Tatlısu Moralı dedi ki...

kuzum nerden aldın bu yünler, tam adres verebilir misin :)