20.11.14

Yeni Projeler

vintage peony blog crochet (1)

Pazar gününden beri geçen koşturmalı hafta bittiği için mutluyum. Koşturmayı zaten severim ama hamileyken aşırı yorucu oluyor gerçekten.

Sabah kızı okula bırakıp hop o arkadaşta kahvaltıya, sonra alışverişe, akabinde İnci'yi okuldan al, yemek parkıydı derken.. Kendimi koltuğa zor atar oldum. 5 gün böyle geçti, bir de dün dayanamayıp salonun şeklini değiştirdim. Eşimi kızdırdım biraz ama napayım dayanamıyorum :P

Kızlarla sohbetimiz acaip keyifli oluyor. Sitemize yeni taşınan birkaç tane daha Türk bayan var, sık sık onlarla da görüşüyoruz. Ben onlara taze kan diyorum, bir de bizim 2 yıllık grup var tabi. Biz biraz eskidik yani ister istemez :) Yeniler doğal olarak heyecanlı.. 2 yıl geçince daha bi rahata bağlıyorsun neticede.

Yani ortammımız burada çok keyifli. Fikir alışverişleri, çocuk yetiştirme, hamaratlık, spor vs. vs. her konuda birbirimize güzel destek oluyoruz. Yurtdışında(gurbet demeyi sevmiyorum) yaşayınca akrabalar ve arkadaşlardan uzak olduğunuz için biz de birbirimize kenetlenip hayatı daha yaşanır hale getirmeye çalışıyoruz.



vintage peony blog crochet (3)

Bugün sabah yürüyüşünden sonra eve gelip sakinliğin tadını çıkarıp iyice dinlendim. Bir süredir kendime şal örmek istiyordum, sürekli model bakıyorum ama genelde yaşlı işi kaçıyor. Bu tığ işine başladım bakalım, sıkılmaz da bitirirsem görürsünüz zaten.


DSC_0579

6. aya göre devasa büyüyen karnım biraz moralimi bozmaya çalışsa da şekerim çıkmadığı için iyi hissediyorum. Sanırım kan şekerini yükselten yiyecekleri az çok öğrendikten sonra ona göre beslenmeye başladım. Çünkü İnci'ye hamileliğimde bir ton insülin ve moral bozukluğuyla uğraşmıştım.

1 yorum:

cafenoHut dedi ki...

Ne keyifli anlatmışsın, size komşu olmak istedim taze kan olaraktan:)