25.11.14

Pear Pie

vintage (116)

Herkese günaydın!
Bu sabah Doha'da yağmurla uyandık.

Ufak ufak çiseleyen yağmur içimizi sevinçle doldurdu.

İnci'ye geçen sene özenerek aldığım Mickey Mouse desenli yağmurluğu giydirme fırsatı bulduğum için de mutlu oldum ayrıca.
İndirimlerde gelecek yıl için stok yapmam ama o yağmurluğu görünce dayanamamıştım.
Bugün çıkıp bir de şemsiye bakmak istiyorum kuzuya. Dört mevsimin aslında hep ''Yaz'' olmadığını anlasın :)


pear cake (4)

Herşey dolapta bekleyen armutlarla başladı.

Çay saati için şuradaki tarifi hemen denemek istedim.

Geniş bir kek kalıbı seçtiğim için kabarmadı diye üzülsem de dondurma hemen arayı kapattı.

Elmalarla daha iyi anlaştığımıza karar verdik.
Zaten bizim evde 2 tane elma kurdu var. Dolapta kalması mümkün değil.

Eşim ve kızım genelde günde 1 elmayı götürürler.

Ben ekşi meyveleri daha çok sevdiğimden nar, kivi, yeşil elma çeşitlerini daha çok seviyorum.

Hele 1-2 haftadır öyle bir nar aşeriyorum ki, sürekli canım çekiyor. Bir de kolay yöntemini öğrendiğimden beri hiç üşenmiyorum nar tanelerine. 

Afiyet olsun
x x


pear cake (3)

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Super gorunuyor , London Dairy'nin mango sorbet olanına bayılıyorum ben de, yazın Baku'de vardı da, artık markanın urunlerini pek bulamıyoruz :(