12.11.14

Kaldığımız yerden devam..



Sabahları İnci'yi okula bırakıp yürüyüşlerime başladım. Sitenin içinde bir tur atıp sonra eve gelip dinleniyorum. Öğle öncesi sakinliği İnci'yi okuldan alınca yerini koşuşturmaya ve tatlı küçük sohbetlere bırakıyor.
Nako Bebek Örgüleri dergisinin bu sayısına bayıldım! 
Normalde örgü dergileriyle aram çok iyi değildir çünkü modeller çok demode bu yüzden ilgimi çekmiyordu. Bu sayıda hem bebekler hem de 3-4 yaş çocuklar için oldukça güzel modeller var.


Evde dolapta öylece duran tahinle ne yapsam diye düşünürken, internetten tariflere göz attım ve deneme yapmak istedim. Tahinli kurabiye yi bu kadar seveceğim aklıma gelmezdi. Kurabiyelerde de pek başarılı olamadığım için biraz tereddütle yaklaştım ama bu kurabiye inanılmaz lezzetli!



Kurabiyeleri tutturamama sorunumu da atlattım sanırsam.

Önceleri keklerle anlaşamıyorduk, şimdi de kurabiyelere taktım. Noel sezonu da yaklaşırken elimi alıştırmak için yapayım dedim. Öyle kıtır, gevrek bir kurabiye olmuş ki. Doyamadım!


2 yorum:

Ahu (lavantabahcesi.com) dedi ki...

Fıstıkcım döndünüz mü Katar'a?
Benim de bir tahinli kurabiye maceram var, ilk denemede başarmıştım ve herkes bayılmıştı, bu ara tekrar deneyesim var, tarifi de not etmiştim :) Güzel bir noel kurabiyesi tarifi denersen bizimle de paylaş, gerçi Ayda'nın tarifini de deneyeceğim hala, evdeki kurabiye kalıpları kutularından çıksın, hamur ile bir tanışsın istiyorum :D

Gamze Ucar dedi ki...

Canım noel kurabiyesi için aralık food dergilerinden almak istiyorum. Jamie Oliver var aklımda, yapınca paylaşırım sana da mutlaka haber veririm. Hali hazırda Ayda'nın tarifi varsa hemen ona da bakayım. Geçen sene paylaştığını mı bahsediyorsun?