11.11.14

İzmir Güzellemesi

İnci tanesiyle yaptığımız 3 haftalık  aile ziyaretleri bitti. Katar'a döneli 1 haftayı çoktan geçti bile. Harika bir deşarj zamanıydı benim için. İnci içinse yeni deneyimler. Birlikte birçok yere gitme fırsatımız oldu.




 Kreşte öğrendiği hayvanları yakından görmek onu çok heyecanlandırdı.


Vapurda gevrek(simit) yedi.


Teyzesiyle bolca kudurdu.


Ananesinin bahçesindeki işler için kolları sıvadı.


Çiçekliköy'deki kahvaltı evini çok sevdi. 
Çığlık çığlığa koşarak ''Burası çok güzel dimi anne'' dedi. :))


Yağmur damlaları üzerine düştükçe çığlık attı. Evvelsi yıl Katar'a 1-2 kez yağmur yağmıştı sanırım ama kısa sürmüştü ve o zaman daha küçüktü anlamamıştı. Şimdi iyice bilinçlendiği için yeni şeyler gördükçe keşfetmekten keyif alıyor.


Ben neler yaptım?
Yüncü dükkanına uğramadan dönemezdim herhalde. İnci için örmeye başladığım hırkanın ipi yetmediği için İZmir'e gelince nasıl olsa bulurum demiştim ama yanılmışım. Kemeraltında ve Karşıyaka'da sorduğum hiçbir dükkanda Kartopu Yünleri satılmıyor. Varsa yoksa Nako ve Alize. Sonuç olarak Kartopu yünleri mecburen internetten sipariş verdim. 2 günde elime ulaştı ve hırkayı bitirebildim.


 Yün dükkanlarına genel olarak baktığımda kaliteli yün çeşidi çok az. İnsanlar genelde sentetik polyester yünleri tercih ediyor. Ben yeni doğacak minnak için daha doğal ipler aradım. Bir dükkanda yere serilmiş %100 pamuklu çok güzel yünler aldım. Hepsini yere koymuşlar sanırım pek yüzünebakılmıyor bu tip yünlere. Eh şimdi kış da geliyor herkes mecburen daha sıcak tutacak şeylere bakıyor. Benim doğum Mart ayına geleceği için ve o tarihlerde burası zaten 30 derece olacağı için bunları tercih ettim.


İnstagram'da İzmir'li arkadaşların gidip fotoğraf çekildikleri Tea&Pot butik cafesini çok merak ediyordum. Yağmurlu bir günde hemen kendimizi oraya attık. Karamel çay hastası olarak hemen istedim. Aroması biraz az geldi ama olsun ortam çok güzeldi. 





Katar'da 2'li ve 3'lü tarama testleri yapılmıyor. Sebebini araştırmadım ama işime geldi diyebilirim. İnci'ye hamileyken 2'li test yaptırmıştım ve bu gebelik riskli, hemen amniyosentez yapmalıyız diyerek beni korkutmuşlardı. O yüzden o süreyi de buradayken bulantıydı filan derken geçip gidivermiş işte.

İzmir'de Doktorumun istediği kan tahlillerinin sonuçlarını beklerken soluğu Kıbrıs Şehitleri caddesindeki boyozcuda aldım :P 



İnci için çok az alışveriş yapmıştım. Teyzesinin kıyafetlerinin hepsi  olmuştu, mevsim de tutuyordu o yüzden rahattık. Hastane çıkışı denilen takımlar yetmemişti onu net hatırlıyorum. Hastanede giydirmiştik ama kirlenmişti ve yedek takım yoktu badi filan giydirmiştik sanırım. Bu takımı Alsancak'ta bir dükkanda görünce hemen aldım ben de :P



2 yıldan fazladır görmediğim arkadaşlarımla görüştüm. Araya zaman girince konuşacaklar birikiyor da birikiyor şekerim. 
Bol sohbet bol çay-kahveli güzel zamanlar..


Genel olarak İzmir'e gitmek bana acaip iyi geldi. Yaz sıcaklarının hiç bitmeyeceğinden korkmuşum resmen. Buraya dönünce havanın serinlemesine şaşırdım desem!!

3 yorum:

GeCe dedi ki...

Ne güzel geçmiş sizin adınıza sevindim cinsiyet kesinleşti mi peki

Gamze Ucar dedi ki...

Teşekkürler, %100 kız :))

Adsız dedi ki...

Where was the wool shop in Izmir? :)