17.11.14

İnci Tanesinin Hırkası Biter

knitted baby cardigan (14)

Elimde olmayan bazı sebeplerden dolayı; tatil, yün bitti, düğme yok, çıt çıtı eksikti derken %100 bitmiş hali budur efem.


knitted baby cardigan (10)


Fotolardan çok anlaşılmasa da ilk deneyimim olduğu için yakadan kola doğru olan arttırmalarda hatalarım oldu fakat sonradan toparladım. Kol duruşunu etkilemedi yani.


knitted baby cardigan (2)


İnci'ye giydirip fotoğraflamayı isterdim ama havalar hala o kadar soğumadı malesef :P

İnci'ye ufak bir not;

''Canım kızım, bu hırkayı yaparken her ilmeğinde seni düşündüm, Güzel günlerde kullan birtanem. 

Anlamlı ve mutlu bir yaşam sürmeni gönülden diliyorum. 

Seni çok seviyorum, ilk göz ağrım benim.''


2 yorum:

Havva Peynirci dedi ki...

:))
güle güle giysin inci,annesi de seyretsin güle güle
:)

Tijen dedi ki...

İyi günlerde güle güle kullansın,ellerine sağlık canım...