26.11.14

Christmas D.i.y. Candles

vintage peony  diy christmas candle (3)


Noel ayının başlamasına birkaç gün kaldı.

Her yıl bu zamanlar bizim ev heyecan, sevinç ve mutlulukla dolup taşıyor.

Sağlayana şükrolsun!


vintage (113)


Yılın bu zamanı Diy işleri konusunda da bana pek çok ilham geliyor elbette. Bu sene hamileliğimin 7. ayına denk gelse de hala enerjim var bu tip şeylere.
Geçen yıl Carrefour'dan aldığım minik kırmızı çiçekleri(adı Christmas Ivy idi sanırım) saklamıştım. Home Centre'daki süper indirimli mumları görünce aklımda fikir belirdi hemen.

Mum altlığı olarak karton kullandım ama siz isterseniz cam bir mum tabağı kullanabilirsiniz. Çünkü ben uygun birşey bulamamıştım.

Yapımı çok çok basit zaten fotoda görüldüğü gibi.

Yeşil sarman yapraklı teli mumun etrafına dolayıp, telli kırmızı Ivy çiçekleri etrafına belli aralıklarla sıkıştırıyorsunuz.

Aynı mantıkla küçük tealight mumluklar da denenebilir.

Şimdiden kolay gelsin
x x



vintage peony  diy christmas candle (4)


vintage peony  diy christmas candle (5)

6 yorum:

Havva Peynirci dedi ki...

çok şık olmuş:)

cafenoHut dedi ki...

Ahh ne güzel olmuş bunlar!! Evde varmıydı bu çiçeklerden hatırlayamadım eğer varsa kesin yapacağım!!!

Beauty Follower dedi ki...

Nice Xmas candle decoration!

Have a lovely weekend :)

Gamze Ucar dedi ki...

Teşekkür ederim :)

Gamze Ucar dedi ki...

Ayda'cığım sonradan aklıma geldi karton yuvarlaklar yerine cd de konabilir. Kolay gelsin :)

Gamze Ucar dedi ki...

Thank you very much!
Same to you love x x