1.10.14

Hoşgeldin Ekim Ayı! Canım ya.

Herkese merhaba!
Tombalak hamiş göbeğimle bir yandan salatalık atıştırıp bir yandan bu postu yazıyorum. Ne kadar dikkat etmeye çalışsam da kiloa almamayı beceremiyorum hamileyken.

Eylül ayında dayanamayıp yazmaya başlarım diye düşünsem de Ekim'e sarktı. Ah bu sıcaklar yok mu hep onun yüzünden.
Katar'a sonbahar hala gelmedi, gelemiyor. Geçen hafta sıcaklık 40º den 35º lere 
düştü diye sevinmişken bugün yine sıcak yine sıcak.

Çok sıkıcı bir yaz geçirdiğimi söylemeliyim. Gebeliğimin ilk 3 ayı çok zor geçti, Çok fazla bulantım oldu. 3 ay bütün gün yattım, gözümü açamadım, sadece kraker ve beyaz ekmek arası peynir yiyebildim. Bulantılar yüzünden konuşamıyordum bile. Ayrıca bir kaç kez kanamalarım oldu ve biraz endişelendik. 15. haftadan sonra benim için hayat normale döndü. Bulantılar geçti, riskli dönemi çok şükür atlattık ama tembelliğe devam. :)

Bu süreçte Doktorum uçak yolculuğunu riskli bulduğu için 5. aya kadar beklemem gerektiğini söyledi. Aksilik olmazsa ertelediğimiz İzmir ziyaretini gelecek hafta gerçekleştiricez. 
Annemi, arkadaşlarımı, İzmir'i, havasını, suyunu ah ah herşeyi çok özledim. Resmen burnumda tütüyor.. 
Şimdiden birsürü listeler hazırladım. 
Yapılacaklar, gidilecekler, alınacaklar..

Gelecek hafta hasret bitiyor, yaşasın!



knitting kartopu vintage peony (1)


İlk aylarda ''Örgü'' kelimesi bile midemi bulandırıyordu çok ilginç. Bazen hamileyken bir parfümden tiksinirsiniz ve bir daha kullanamazsınız ya bu da öyle olacak sanıp korkmuştum ama hevesim ve tutkum geri geldi.

Bir bebek battaniyesi ve bir bebek yeleği bitirdim. (Fotoğraflarını daha sonra paylaşıcam)

Bebek yeleğini İnci çok sevdi, minicik şeyi üstüne geçiriverdi hemen. Ben de ona ceket örmeye söz verdim. Elimde gül kurusu ve beyaz yün vardı. Hangi rengi istersin diye sorduğumda beyazı seçti.

Eşimin yaz başında İStanbul seyahatinde sipariş verdiğim Kartopu Baby Soft Beyaz rengi 4 numara yuvarlak şişle başladım. İp biraz ince olduğu için 2 kat kullandım. Yakadan başlanan bir yelek örmüştüm şurada, aynı modeli hep ters örerek haraşo cekete dönüştürücem.
Yapılışı için Herseyler'in bloguna bakabilirsiniz. Çok basit bir yelek.

knitting kartopu vintage peony (2)

Ben haraşo örgünün duruşunu daha modern bulduğum için bu şekilde başladım ama arttırmalarda çok hatalarım oldu. Hatta ilik bile açmadım. Bitince sonradan ilik filan birşeyler eklicem artık mecburen.


Tekrar blogumu yazmaya başladığım için çok mutluyum.

Sevgiler..


6 yorum:

hümeyra Mutlu dedi ki...

Geçmiş olsun,sağlıkla kucağına alacaksın inşallah.İzmir'de vaktin olursa yakından tanışırız belki.öpüyorum seni ve tatlı kızını;)

anunturi gratuite dedi ki...

So happy for you, it's amazing products, I live in Bucuresti / Romania - anunturi gratuite so hopefully one day `ll be able to do it myself, lots of love and hugs happy to welcome you in this great day of anunturi gratuite. Pupiciii byeeee

Moda Cadısı dedi ki...

Ben de İstanbul'a gittim bir kendime geldim, eşine yun aldırman da komikmiş haha. Şimdiden iyi yolculuklar, tadını çıkart :)

Gamze Ucar dedi ki...

Hümeyra; Çok teşekkür ederim. Sen de sağlıkla kucakla inş. İzmir'e gelince fırsat yaratmaya çalışacağım ;)

Gamze Ucar dedi ki...

Cadı; Ah Cadıcım takipteyim seni, tatilin yemeli içmeli gezmeli keyifli geçti ne güzel. Ben Tr gitmeyeli 6 ay olmuş ve çıldırmak üzereyim :))
Siparişlere gelince önceleri kozmetik ve parfüm ağırlıklı olurdu kocaya verilen siparişler, şimdi örgüye sardım ya acaip şekilde eh yatırımlar yün üzerine oluyor artık :D

zynpr ipk dedi ki...

sağlıkla kucağına alırsın inşallah,
bloğunuzda çok güzel olmuş,
ben de sizleri bloğuma beklerim,
sevgiler :)
http://alisverisblogumuz.blogspot.com.tr/2016/12/guvenli-bebek-urunleri-nereden-alinir.html