2.7.14

Son günlerde nörüyorum?

Hey millet!
Nasılsınız? Yağmurlarınız geçti mi, sıcaklarınıza kavuştunuz mu? Birkaç güne şikayete başlarsınız, kış gelse de diye, hehehe :)
Biz burada kavruluyoruz yaw! Gerçi ben evdeyim ve mutluyum ama dışarıda çalışanlara Allah yardım etsin. Mesai saatleri resmi olarak 15.00 te başlıyor olmasına rağmen SICAK!

İnci'nin kreşi geçen hafta yaz tatiline girdi. 
Evde geçirdiğimiz zamanlar korktuğum kadar fena geçmiyor.
Büyüdüğünü farkediyorum. Gün be gün birbirimizi daha iyi anladığımızı düşünüyorum.
2 yaşın zor geçtiğini hatta şükür ki sonuna geldiğimize seviniyorum. Off amma da zordu yahu. Arkadaşlarımın 3'ün çok daha rahat olacağını söylüyor ve ben şimdiden değişim sinyallerini aldım.

***

Herşey bir yana bu ara acaip tembel hissediyorum kendimi. Canım hiçbişi yapmak istemiyor, keyfim pek yok. Ama örgüden sıkılmıyorum, gündüz pek yapamasam da akşamları İnci uyuduktan sonra güzel konsantre olabiliyorum.

***

Bu askıları bir arkadaşımın çocukları için yapıp hediye etmiştim. Yazısını ancak yazabildim.
Çok yakınımızda oturuyorlardı taşındılar. İnci ve ben onları çok özlüyoruz :(

crochet coat hanger


crochet hot water cover


Çirkin kurbağa sıcak su torbama da bembeyaz bir kılıf ördüm. Daha iç açıcı geldi gözüme. Normalde çekmecelere kaldırırdım ama şimdi koltuğun kenarında dekor görevi görüyor.

Bendeki havadisler böyle pek sevgili blogsever.

Sende ne var ne yok?


Hiç yorum yok: