22.7.14

Bloga biraz ara..



Pek sevgili blog okuyucuları, nasılsınız?


Ben şurada da bahsettiğim gibi tembelliğe devam ediyorum. Üzerine bulantılar da eklenince gözümü açamaz oldum.

Tembelliğin ve uykuların sebebini öğrendik! 

8 haftalık hamileyim!!! 

4 aylık olmadan paylaşmam doğru değil belki ama dayanamadım ve sevincime sizleri de ortak etmek istedim. Geçen sene tamamen aynı zamanlarda(!) hamile kalıp, Katar'dan önce İstanbul sonra da İzmir'e olağanüstü yorucu bir yolculuk yapmıştık İnci'yle. Ve 1-2 hafta sonrasında da acı bir haber aldım ve canımın canını aldırmak zorunda kalmıştım. 

Malesef benim için o çocuğun doğmuş olmaması üzülmeyeceğim, kahrolmayacağım anlamına gelmiyordu. 

Sonrasında hafifletilmeye çalışılan söylemlere kırılmıştım biraz.
Yaşamayan bilemez deriz ama yaşayanlar bile acımasız olabiliyor. Ya da şöyle desem daha doğru olacak; herkesin bakış açısı çok çok farklı. Kimisi geçti gitti diyebiliyorken bir diğeri uzun süre içinde tutabilir acısını.


Geçen yıl ki gebeliğin durmasında Dr. uçak yolculuğu yapmanın sakıncalı olmasından veya kabin basıncından söz etmedi ama biz bu kez bu konuda tedbirli olmak açısından Türkiye seyahatimizi iptal ettik.
(Çünkü Katar'da gebeliğimi hissediyordum, rahim kasılmaları, halsizlik, iştah açıklığı gibi.. ama Tr gittiğimde hiçbir belirti yoktu)

Dileğim yavrumuza sağlıklı bir şekilde kavuşmak ve isteyen herkese Tanrı'nın bu armağanı vermesidir.


***


Şuanda ilk kez bloga ara vereceğim için biraz üzgün olduğumu söylemeliyim. 

Daha önce ihmal ettiğim yazmadığım çok zaman olsa da bu kez yazmamakta kararlıyım(Bulantılarım geçsin tekrar yazabilirim demek bu :) )


Size harika bol güneşli, bol yüzmeli ve bol eğlenceli masmavi bir YAZ diliyorum blogçu gençlik! 
Instagram'dan sizi takip ediyorum ;)

Not: Instagram'da takip etmediğim kimse varsa bu yazının yorum kısmına @takmaadını yazabilir.


Sevgilerimle,

Vintage Peony








14 yorum:

ahu dedi ki...

hamileliğiniz çok svindim :) bu sefer inşallah sağlıkla hayırlısıyla kucağınıza alırsınız bebeğinizi :)

GeCe dedi ki...

Canım sen iyice dinlen blog bekleyebilir. Sağlıkla kucağına alırsın insallah dualarımdasınkz

simple present tense dedi ki...

Tebrikler canım:) sağlıkla kucağına al inşallah

Havva Peynirci dedi ki...

tebrikler Allah tamamına erdirsin

hümeyra Mutlu dedi ki...

Bebeğini Sağlıkla kucağına almanı diliyorum.tebrikler çok sevindim;)

SvGLove dedi ki...

Acini biliyorum, tekrar o mutlulugu yasamani, belki korkmani da. Ama dilegin insallah yerini bulacak Gamze'cim, saglikla kavusacaksiniz.

Gamze Ucar dedi ki...

Çok teşekkür ederim samimiyetiniz için❤️

Gamze Ucar dedi ki...

Ne tatlısın sağolasın öpüyorum seni ve Helo Dünyayı..

Gamze Ucar dedi ki...

Sağol bitanem inşallah. Senin ig hesabı kapanmış, hayırdır?

Gamze Ucar dedi ki...

Çokteşekkürler Havva sevgiler

Gamze Ucar dedi ki...

Aynen sen de Hümeyracığım öperim

Gamze Ucar dedi ki...

Canımm inşallah sen de birgün bu duyguyu yaşarsın.. Öpüyorum çok ❤️

zeynep dedi ki...

2.bebe!!! Ben gelip bir madalya takacağım:) @zeynepyorukkasapoglu
http://buradabirbilgevar.wordpress.com

Pigtails dedi ki...

Hello! How nice to find you are living in Qatar too, it is a great surprise! Please join us on our FB Craft Share group where we also organise get togethers! https://www.facebook.com/groups/669151269788223/727269337309749/?notif_t=like