4.7.14

Bebek Yeleği


knitted baby vest


knitted baby vest





































Maymun iştahlı bir crafter olduğumu artık hepiniz öğrendiniz. Hadi şuna ayran gönüllü diyelim, hem daha sevimli :)

Kenarda köşede bekleşen tığ projelerim bekleye dursun(arada tırtıklarım o ayrı!bitirmek için uğraşırım yani) ben de diğer taraflarda neler varmış bir bakayım diyordum.

Renk uyumlarına ve doğuştan zevkli olan İskandinavların evleriymiş, giyim-kuşamıymış yok efendim dekorasyonmuş, sağlıklı beslenmeymiş bitirdik. Şimdi sıra örgülerine tığ işlerine geldi. Her şeyi mi güzel yaparlar yahu!


Şurada gördüğüm(adeta hazır triko) hırkayı gördüğümden beri taktım abicim.

Şişleri alıcam elime dedim ama ille de reglan kol olacak!

Gittim kordonlu şiş de aldım, bütün ekipman hazır.

Ama icraat yok.

Beceremedim bir türlü, yakadan modele başlamışlar artırarak tıkır tıkır örmüşler(anlatması gibi yapması da çok kolaymış).

Nasıl yapayım edeyim derken, Örgü konusunda olağanüstü yetenekli arkadaşım Hersheyler'in blogunda karşıma çıkıverdi.


Lafı uzattım biraz ama resimdeki hırkanın oluşması böyle uzun bir zaman diliminde ortaya çıktı.


Şimdi bunu bitirdim ya, bir-iki tane daha İncişe hırka vs. yapıp elimi alıştırdıktan sonra, şu modele başlamam için beni kimse tutamaz :)


1 yorum:

Beauty Follower dedi ki...

Very cute!

http://beautyfollower.blogspot.gr